Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

VandeVelde

• 10S

Gaat'ie nog potten breken in de herfst van z'n carrière?

• Massimo

Herfst van z'n carriere? De beste man is net begonnen met goed te rijden! Dus ik verwacht zeker dat hij “nog potten gaat breken”, te beginnen in de Giro.

M.i. zijn zijn prestaties een van de betere voorbeelden dat het wielrennen “schoner” wordt.

• Leo Goethals

Ik denk dat hij Parijs Roubaix gaat winnen. Sterker nog ik heb toevallig ingezet op hem bij tourdefrancebookmaker.com/nederland , ik beschouw het als een prima renner, die je nooit moet uitvlakken. Ik geloof wel in een overwinning hier en daar.10S schreef:

>

> Gaat'ie nog potten breken in de herfst van z'n carrière?

• Special1st

Of juist niet….ik vind het altijd vreemd als renners uit het niets met het top van het klassement kunne meedoen.

• Held

Johan zit al diep in de winter van zijn carriere.

• Dus

Ricardo daarentegen is net in Januari beland.

• Lucas

Het is Christian Vande Velde, maar dit terzijde.

Hij gaat zeker nog potten breken dit jaar, met name in de Tour, daar heeft hij alles op gezet. Dus níet in de Giro, die rijdt hij slechts als opwarming (net als vorig jaar).

• MWF

Het is Johan van der Velde.

Alleen de prestaties van diens zonen Alain en Ricardo zijn de moeite om te volgen.

• Lucas

Haha MWF, zoals je misschien nog wel weet, heeft deze familie ook in mijn hart een grote plaats..

• MWF

We hoeven het ook niet overal over oneens te zijn..