Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Quick Step zal onverslaanbaar zijn in RvV

• Alwin

Iedereen had het maar over het machtsblok Rabobank, maar welke renner van Rabobank zou ook maar iets kunnen beginnen tegen de volgende namen in de RvV?

- Boonen

- Devolder

- Chavanel

Geen sterkere ploeg dan QuickStep in RvV en Pa-Ro.

Haussler heeft te weinig steun.

• hinault

RVV is nog ver, heel ver.

• podium3

Nuyens Postuma Flecha Langeveld ( misschien Freire)

• inverse

De te kloppen ploeg in die koersen. De andere ploegen zullen de handen ineen moeten slaan als ze kans willen maken.

• JasperV

Haussler te weinig steun vind ik wel te kort door de bocht, Andreas Klier en Thor Hushovd zijn ook sterke mannen hoor. Ik heb toch de stille hoop dat Rabobank wel wat kan bolwerken in de RvV

• Cyclad

Net zo min als je Rabobank de beste ploeg mag vinden op basis van de Omloop Het Nieuwsblad mag je de ploeg afserveren na de mindere prestatie van vandaag.

Langeveld, Flecha en Nuyens zullen zeker een voorname rol gaan spelen in de Ronde van Vlaanderen.

Het is wel zo, dat Quick Step het sterkste blok heeft. Devolder, Chavanel, Boonen. Machtig, maar niet op voorhand winnend.

• Lucho Herrera

Kansen kunnen snel keren. Zeker in een wedstrijd als Vlaanderen. Behalve een sterke ploeg, moet je daar natuurlijk ook wat geluk hebben.

Rabobank miste vandaag zijn belangrijkste pion in mijn ogen: Juan-Antonio Flecha. Met Flecha en een goede Langeveld en Nuyens moeten de Rabo's in ieder geval tegenstand kunnen bieden.

Ook verwacht ik nog wel iets van Cervelo en Columbia in de Ronde!

• Sub Culture

Barredo rijdt de RVV ook dacht ik.

Ook een zeer sterke kracht.

Nadeel voor Quickstep is wel dat ze alleen maar kunnen verliezen de komende weken, winnen zou enkel mar ‘normaal’ zijn en als ze verliezen dan zullen er veel zijn die zich in de handjes gaan wrijven. Zo gaat dat.

• Cyclad

Zo gaat dat bij mensen zoals jij, ja. Jij wrijft ook in je handjes als Rabobank minder goed rijdt.

Ik heb daar geen last van (en gelukkig vele anderen ook niet), als Quick Step verdiend wint is dat prima, als een ander wint is dat ook goed, maar dan ga je toch QS niet uitlachen? Al die kinnesinne, het lijkt hier soms wel een kleuterklas.

• Klaas

zoals altijd staan er in de RvV ineens renners en ploegen die hun neus niet ophalen voor koersen als de omloop, kuurne en waregem. Nu zijn wel veel van die renners geblesseerd, maar toch is de Ronde een cat of 2 hoger dan wat we tot nu toe hebben gezien. In de ronde heb je vooral die ene topper nodig, waar ploegenspel in de kleinere klassiekers een grotere rol speelt. Al bij al liggen de kaarten voor QS er voorlopig goed bij, maar ze moeten ook. Ze zijn de enige ploeg die leeft van dit soort koersen.