Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Een echte Flandrien

• MWF

Ik vind iemand die iedere dag minimaal een uur op ÉÉN of Canvas afstemt pas een echte Flandriën.

• Lucas

- Die nooit van opgeven weet.

- Liever regen heeft dan zonneschijn.

- Blijft aanvallen en de koers hard maken.

- Geen (uiterlijke) fratsen

- Geen excuses maakt

- Altijd alles geeft.

- Een meer dan goed renner op de kasseien en pokkeheuveltjes.

- Vaak denk ik daarbij wel aan een oermens, een krachtpatser, een bikkel.

Mee eens Boris, maar daar zou ik nog aan toe willen voegen:

- Karakterkop (voeg jezelf later ook al toe)

- IQ onder 80

- Vrijwel onverstaanbaar plat (in dialect) pratend.

Dit alles in aamerking nemende lijken me slechts twee renners van de laatste twintig jaar aan deze criteria te voldoen:

1. Ludo Dierckxsens

2. Catena

• Blueprint

Ik zou daar nog aan toe willen voegen dat de echte Flandrien totaal niet moet kunnen klimmen of zelfs überhaupt iets presteren buiten de Vlaamse koersen en Parijs-Roubaix.

• zeeuw

Dan was Johnny Hoogerland van middag een Fandrien: niet uit de eerst rij van de achtervolgers weg te slaan, korte mouwen, korte broek, lelijke, getekende kop en uiteindelijk nog een goed resultaat in de sprint.

De Driedaase van Westvlaanderen was dus geen toevalstreffer!

• Hoogerland is een west-vlaming

Hoogerland is een flandrien

• Boris de Löwikfan

Hahaha, uiteraard mijn grote held d'n Ludo, ik kijk hem nog altijd aan als ik naast de pot pies, ik en mijn (misschien wel) grootste wielerheld ooit.

Catena, nee joh, “Ariër Hobbit” lijkt me een betere definitie.

Groet

• Flandr3 en?

http://johnnyhoogerland.hyves.nl/

• jan spek

Klasse wat johnny liet zien, durft tenminste te koersen! laat het maar snel weekend worden kunnen we weer genieten

• merijntje mortirolo

een oermens, een krachtpatser, een bikkel.

en

Catena

Lucas, Lucas, denk jij überhaupt nog wel eens na? Die gozer is één meter twaalf en heeft een biceps-omvang van acht centimeter!…

• luxembourg

Beste sub, gezien je beschrijving komt de brabander Wim van Est er ook voor in aanmerking.