Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nederlanders Dwars door Vlaanderen

• Castelli

Laten we er een rubriek van maken.

Nederlanders tijdens de koers. Analyserend na de wedstrijd. Alle opvallende zaken, die tijdens rechtstreekste uitzendingen (die niet door iedereen bekeken kunnen worden) hoor hier thuis. Evenzo meldingen van de radio - krantenartikelen.

• Rudy Tek

Volgens mij heeft iedereen kunnen zien wie verreweg de sterkste Nederlander in koers was gisteren.

• JasperK

Liever niet.

• Peter

nee, liever niet, mosterd na de maaltijd. Er is gisteren al voldoende over die koers gesproken.

• jens

Volgens mij bedoelt hij dat de opvallende zaken, die niet zijn gemeld of direct zijn gezien worden teruggehaald. Dat lijkt me wel aardig.

• Catena

Volgens mij reply jij op je eigen post onder een andere naam ;)

• Marx

Tankink had problemen met zijn fiets toen de achtervolgende groep nog maar op 30 seconden zat. Hij gooide het ding in ieder geval zowat de berm in. Daarbij duurde het volgens mij erg lang voordat de volgwagen bij hem was.

• Herogewier

van Emden erg lang mee in de kop van de wedstrijd, en natuurljik Hoogerland erg veel prominent in beeld in de achtervolging. Jammer dat ze op het moment dat ze er bijna bij waren niet even wat steun kregen, er waren toch meer ploegen niet mee voorin. Maar wat zat iedereen een stukkie kapot zeg

• JW

Apart topic “Nederlanders Dwars door Vlaanderen”??? Nee. Dan liever iets als “Japanners in Dwars door Vlaanderen”. Die zijn nog helemaal niet aan bod gekomen !

• Mazter

Die worden al op http://www.prikpagina.co.jp behandeld, waarom zouden wij dat hier nog een keer moeten doen?