Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Settimana Internazionale Coppi e Bartali - Etappe 3

• Jos K

Silence dus weer naast een zege

• Gilberto

Onze studentenvrind ‘TD’ (kots kots) zeker weer op minuten gereden?

• Scholten van Aschat

Grappig dat Cunego en Valverde precies dezelfde week hebben uitgekozen om zich voor het eerst te testen. Bij Valverde dacht men aan een bedachtzaam vormdipje en Cunego zou dit jaar weer eens vol voor de Giro gaan.

Oftewel, beiden weer grote kanshebbers voor Luik-Bastenaken-Luik.

Weet iemand misschien waarom Rogers het gisteren nodig vond op een kwartier binnen te komen? Gevallen? Rook Adam Hansen zo lekker?

• Robin

Dekker een stuk minder dan gisteren. Vandaag in de laatste groep op achttien minuten.

• Student

Studentenvrind?

• ---

ook altijd grappig om te lezen, de excuses van Jurgen;

http://www.jurgenvangoolen.be/

• JW

Het lijkt Dekker nog niet zo te lukken om een rol van belang te spelen binnen de Lottoploeg. Ik hoop toch echt dat hij in de Ardennenklassiekers daar wél in slaagt. Die komen nu wel snel dichterbij !

• Gilberto

Tsja..zonder bijzondere middeltjes valt dat wielrennen toch een beetje vies voor 'm tegen zeker..

• Keuteberg

Ik hoop wel dat je beseft dat bij het eerste het beste resultaat wat Dekker nu neerzet, jij verschrikkelijk op je bek gaat? Of ga je dan zeggen “hij presteert weer, dus nu gebruikt hij middeltjes”?

Misselijk figuur.

• Gilberto

Dan ben ik weer helemaal fan ja!