Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mooie kopgroepen

• Boris de Löwikfan

Ergens diep in mijn geheugen herinner ik mij het duel van Anquetil en Poulidor op de Puy de Dome 1964, als je dan al mag spreken van een kopgroep dan vind ik dat de mooiste allertijden.

Groet

• merijntje mortirolo

Vorig jaar, lieve Boris, reden Löwik en Bos even aan kop in het Groene Hart: dat was een mooie kopgroep, vind je niet?…

• Rudy Tek

Eeeeuuhh Boris, hoe oud ben jij?

• jappie

danny Stam

lars Boom

theo Bos

• Rory Bob

Ik begin hier al Paul Tabak van te krijgen ik maak me er met een joostje van leijen van af.

• Dolf Kersten

mooie kopgroep is die van het wk valkenburg 1997, met vandenbroucke, boogerd, bartoli, van petegem, armstrong en die twee twee zwitsers die daarom ook winnen

jammer dat bartoli daar niet mocht winnen

• Rudy Tek

Ah feitjes, Valkenburg was 98, VDB zat er niet bij en de twee Zwitsers waren Camenzind en Zberg, correct me if Im wrong.

• tromp

Volgens mij maar 1 Zwitser in 19998. Zberg zat er een jaar later bij maar Camenzind wilde niet voor hem werken waardoor Oscarito won.

• read

Niki Aebersold zat er ook tussen, dus 2 Zwitsers…

• tromp

Inderdaad Nicki zat er toen ook bij. Een coureur die al van mijn harde schijf verdwenen was.