Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kopp positief op cocaïne

• Art

David Kopp positief bevonden op cocaïne

De Duitser David Kopp is bij een controle na de kermiskoers in Izegem op 11 september 2008 positief bevonden op cocaïne. Dat heeft de Duitse Wielerbond (BDR) meegedeeld. David Kopp, die in 2008 uitkwam voor Cycle Collstrop en dit jaar zonder ploeg zit, zag af van de tegenexpertise.

Wielerbond Vlaanderen, die niet het gezag heeft om renners te straffen die geen Belgische licentie hebben, stuurde alle documenten vorige maand naar de Internationale Wielerunie (UCI) en het Wereldantidopingagentschap (WADA). De UCI geeft de BDR nog tot het weekend om te laten weten hoe de procedure verder moet verlopen.

De 30-jarige Kopp, die vroeger ook onder meer voor Gerolsteiner en Telekom uitkwam, werd vorig jaar nog tweede in de E3-Prijs Vlaanderen in Harelbeke. (belga/dea)

© HLN.be

• anti-dope

gezellig feestje bij Boonen gehad zeker

• Baco

Kopp wordt zeker wel geschorst, waar Boonen er onder uit kwam

• Krekel

Is meteen duidelijk waarom hij geen nieuwe ploeg vond, en die tweede plaats kan ook meteen geschrapt worden.

• spatter

Boonen niet tijdens een wedstrijd betrapt natuurlijk.

“tweede plaats kan ook meteen geschrapt worden”

Die van in de E3? Dat onzin natuurlijk,

z'n derde plaats in Izeghem wel natuurlijk

• Siem

Zijn beide mannen toch aan de beurt. Kopp en Schumacher, maatjes volgens mij, werden als talenten weggestuurd bij T-Mobile omdat ze het niet zo nauw zouden nemen met de regels…

• Boris de Löwikfan

He's gone white, he's gone white, he's gone white,……

• Filomoos Nasaalspicht

Op 11-9 een kermiskoers in Izegem rijden zou ik ook op cocaine doen. Allesverklarende hallucinatie.

Heeft ene Vandenbroucke dat rondje niet 5 keer gewonnen?

Ohw Zwevegem was dat (ontdek ik na nadere bestudering van mijn paintbestanden….

Uit mijn wielrenkwartetspel geef ik u van de dopingspoken:

• Filomoos Nasaalspicht

Guttegut, met een -n- natuurlijk.

• JW

Kopp is geflikt ! Twee dagen voor de kermiskoers was hij in een discotheek. Hij denkt dat ze daar wat in zijn glas hebben gemikt, de schurken.

Op financiële gronden zag hij, na de brief over de dopinguitslag, af van een contra-expertise. Wél heeft hij de steeds bekender wordende advocaat Lehner in de arm genomen.Dat leidde tot een fraai verweer bij het Vlaamse Verband, met daarin de conclusie dat in zo'n kermiskoers alleen sprake kon zijn van een trainingscontrole. En bij een trainingscontrole wordt een positieve cocaïnetest niet bestraft….

etc, allemaal te lezen op Radsportnews.

Altijd het zelfde: Der die das gemacht hat ist verschwunden…