Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rabobank selectie amstel gold race bekend!

• Erwin!!

De voorlopige samenstelling van het Rabobankteam voor de Amstel Gold Race is bekend. Robert Gesink en Nick Nuyens zijn de kopmannen van het team dat voorts gevormd wordt door Juan Antonio Flecha, Paul Martens, Koos Moerenhout, Joost Posthuma, Bram Tankink en Pieter Weening.

Oscar Freire, die nog steeds herstellende is van zijn zware val in de Ronde van Californië, is door de ploegleiding als eerste reserve ingeschreven. De kans dat Freire alsnog zal starten in de Amstel Gold Race wordt klein geacht. Sebastian Langeveld, Bauke Mollema en Maarten Tjallingii zijn de andere reserves van de bankiersploeg. Erik Breukink zal in de Amstel Gold Race ploegleider zijn van de Rabobankformatie.

• Olano

bron?

• Erwin!!

www.wielerland.nl

• en

Lijkt me een logische selectie.

• Eindhovuh

Ja al verwacht ik niet dat ze veel potten gaan breken. Gesink is meer geschikt voor LBL en Nuyens lijkt me ook niet de man die op de Cauberg Cunego erop legt.

• Obodai

Nuyens kopman? Maak het nou.

• Wanny

Nuyens zou ik niet eens opstellen. Die richt zich toch meer op het Vlaamse werk en is tegen die tijd wel aan het eind van zijn vormpiek. Beter is een frisse man aan de start te brengen.

• pipo

Hmm denk dat Langeveld ook mee moet…kan die limburgse heuvels prima aan…zie ook NK 2006,..ja ik weet het amstel is andere koek..maar toch..

• JasperK

Ik had Langeveld ook wel verwacht.

Nuyens moet hier toch best een rol kunnen spelen, als hij tenminste Roubaix overslaat. Hoewel met de aankomst op de Cauberg hij voor de overwinning toch tekort zal komen.

• Erwin!!

Nee idd Nuyens zie ik daar ook geen top 5 rijden!