Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wielerland TV vanaf 18 april op RTL7

• M. Smeets

Wielerland TV zal vanaf zaterdag 18 april wekelijks te zien zijn op RTL7 om 16:30 uur. Op zondagochtend 19 april om 09:30 uur kunt u de herhaling zien indien u de aflevering gemist heeft of nogmaals wilt bekijken. Het programma wordt gepresenteerd door de bekende en populaire oud-wielerprof Michael Boogerd. De eerste serie zal bestaan uit 10 afleveringen van ongeveer 30 minuten.

In de eerste aflevering op 18 april kunt u o.a een voorbeschouwing zien van de 44e Amstel Gold Race die de profs op zondag 19 april zullen gaan rijden. Tevens kunt u een interview zien met één van de Nederlandse topfavorieten die zal starten in de Amstel Gold Race. De toerrijders die op zaterdag 18 april de toerversie van de Amstel Gold Race zullen rijden hoeven de eerste aflevering niet te missen. Op de grote schermen die in Valkenburg en op de Cauberg staan zal de eerste aflevering rechtstreeks worden getoond.

Wielerland TV is een kwalitatief hoogwaardig programma dat op een toegankelijke manier de wereld van de wielersport in beeld brengt. Niet alleen het bekende wegrijden zal onder de aandacht gebracht worden, ook mountainbiken, veldrijden en baanwielrennen zullen in het programma in beeld worden gebracht. ‘Een kijkje achter de schermen van de wielersport’. De rode draad in elke aflevering is een persoonlijk gesprek met een Nederlandse of buitenlandse toprenner. In elke aflevering gaat Michael Boogerd een dag op pad met deze toppers uit de wielerwereld.

• Jan

Blegh, slecht tijdstip…dan train ik met mijn club.

Wel gezellig zo vlak voor Harry Mens geprogrammeerd zijn.

Ik kijk het wel bij uitzendinggemist.

• Boris de Löwikfan

Senk Joe, dat schrijven we met potlood op, plaats en jaartal. We zullen allemaal met het bord op schoot zitten.

Die kleine, heerlijke kleine maar oh zo grote coureur Boogerd,… Michael Boogerd, mag ik dat zo zeggen, ja dat mag ik zo zeggen.

Zelfs die rare Mevrouw van Zetten uit Tiel zal geboeid achter de buis genageld zitten, wat een heerlijke tv als ik zo vrij mag zijn.

Ze kunnen het me doen, ik ga ervoor zitten en zet er ‘nu’ een streep onder, ze kunnen het me doen.

• Koos

geen slimme tijd om half 5 op de zaterdag, de wedstrijden live op tv op zaterdag (romandie, giro ed) zijn rond die tijd niet niet gefinished terwijl dat toch wel de doelgroep van wielerland tv is, maarja er zal wel geen ander gat in de programering op rtl zijn geweest al was een tijd tussen 6-7uur wel logischer geweest

• Krekel

Super tijdstip, ik zal het dus missen.

• Rik

Jammer

• Jean Nelissen

kwalitatief hoogwaardig programma

Hahahahaaaaaaaaaaaa

• marc a

ooit van een video gehoord ????

de meeste hebben die toch wel d8 ik, gebruik hem dan ook een keertje

groet