Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Boogerd naar Quick-Step?

• Wim

Ik zat net naar een uitzending van Omroep Brabant te kijken. Adri van der Poel en Michael Boogerd gingen een stuk fietsen voor het goede doel (geestelijk gehandicapten)

Opvallend detail: Boogerd volledig in QuickStep tenue. Nieuwe carriereplannen of Rabo-tje pesten?

• Boris de Lowikfan

Gekregen van Steven, hij wil niet meer in een Rabo tenue rijden omdat ze hem niet meer wouden. Snap ik opzich wel.

Groet

• teckelle

Dan is Boogerd wel heel veel aangekomen ;)

• Jeroen

Erger nog, in de Boogerd documentaire van Smeets verklaarde Michael dat hij zijn fiets en kleding in moest leveren. Nu heeft hij vast nog voldoende shirtjes liggen, maar Rabo heeft dus ook een duidelijk signaal gegeven dat ze hem ook niet meer in het tenue willen.

• MarcoPolo

'Wouden' is meervoud van een grote verzameling bomen. Ook wel bos genoemd. Snap je dat opzich ook wel ;)?

• MarcoPolo

Ik kan bijna niet geloven dat dit waar is. Zou toch wel erg minnetjes zijn.

• o. nozel

nou belangrijk item ……het gaat toch nergens over !

• Die Rit Naar Bordeaux

Moet de vrouw van Steven de Jongh de komende maand toch nog wassen..

• Andere Peter

Niet vergeten dat Boogerd zelf een beetje begonnen is met breken met Rabobank. Door bv in de nasleep van Tour-2007 nog lang positief over Rasmussen te praten, in de pers. Ook zijn vriend Thomas Dekker zag het nut van de noodzakelijke cultuuromslag in de ploeg, niet in. Dat Boogerd zich distantieerde van zo'n belangrijk uitganspunt van het beleid van de ploeg, diskwalificeert hem (nu) voor een officiële functie bij Rabobank. Prima dat Boogerd dat gevoel een beetje extra uitdraagt door in een Quick-Steptruitje te rijden.

Het is wel heel erg jammer, die breuk tussen Boogerd en Rabobank. Ik zou het van kracht vinden getuigen als Boogerd en Rabobank dit konden lijmen.

• gerd

Ben altijd een grote fan geweest van de wielrenner Boogerd (een zeer grote fan).

Wat ik af en toe van de ex-wielrenner Boogerd hoor of zie, kan mij veel minder bekoren.

Ex-wielrenners zouden tegen zichzelf bezchermd moeten worden en een paar jaar buiten het wielrennenmoeten gehouden worden. Ik vind die pas gestopte wielrenners altijd zo'n zeurkousen in hun commentaar, de frustratie druipt eraf. Ik kan dat ergens wel begrijpen, maar er moeten andere vormen van therapie zijn dan commentaar geven op de televisie.

Het hoeft niet altijd slecht te zijn, zo vond ik Kevin De Weert een verademing, maar ja dat is geen ex-wielrenner…en bovendien geen topper. Blijkbaar hebben toppers dat meer. Museeuw was bijvoorbeeld een ware verschrikking, ook Van Impe en De Munck waren nauwelijks te pruimen.