Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Backstedt

• Nachtgnoom

Tijdens het ‘afdweilen’ van de startlijst voor De Ronde stuitte ik op een opvallende aanwezigheid van Backstedt. Foutje van Piet of eenmalige rentree voor de vlaamse week? Inrijden om nog een keer te ‘vlammen’ in Roubaix?

Helllup!

• geert

Sterker nog: hij rijdt ook Olympia's Tour als mentor van zijn eigen jonge ploeg

• De Hollandse Backstedt

De Hollandse “Backstedt” is iedere zaterdag nog te bewonderen in de GP Oldebroek die vanaf begin maart tot eind september iedere zaterdag plaatsvindt. Dus eigenlijk is hij nooit weggeweest.

Maar wat zou het mooi zijn als we de echte “Backie” nog een keer echt konden zien rammen op de kasseien. Ik heb ieder geval altijd genoten van zijn manier van rijden.

Heel even off topic dan: Ik heb ook genoten van Haussler afgelopen woensdag. Prachtig om te zien hoe hij de Boonen en Devolder pijn deed, al was het misschien niet zo slim. Maar voor mij was hij de man van Dwars door Vlaanderen en dan maar betje dom toch?

• Catena

Dat klopt inderdaad wel. Hij rijdt ook voor de ploeg waar hij begeleider van is.

• Sloper

Foutje van Piet?

in die kolom geeft Piet gewoon door wat de organisatie doorgeeft.