Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ronde van het GroeneHart 2010 voor Theo Bos???

• Andere Peter

Winston Churchill:

“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter”.

• BtW

Nadat Theo Bos de ronde van het groene hart gewonnen heeft in 2010 zou de ideale volgende stap een tour etappe zijn. Mits rabobank nog steeds sponsor is, de hele ploeg zich voor hem opoffert, de windrichting gunstig is en het koersverloop volgens verwachting verloopt is dit zeker mogelijk. Ik weet dat het nog even duurt, maar het kan. Toch?

• Alwin

dat is wel ongeveer zn doelstelling vriend

• Ottie

Stel dat ik 70 kilo ga afvallen en een licentie aan gaan vragen, denk je dat ik dan kans maak om wereldkampioen masters te worden. Dit na mijn 3e plaats in 1977 in de dikke banden race te Westerbork? Of maak ik geen kans? ;-)

• BtW

Inderdaad, maar moeten we daar nu al op vooruit lopen? Schei eens uit zeg..

• Ottie

gaan = ga

:$

• Maartse buien

Het was Mathijske, Peter, jeweetwel..

(mijn positieve ik geef ik ruimte, die andere laat ik gaan…..)

• De Pakhaas

mathijske? kom nou…

je bent best een leuke verschijning alice, op dit wielerforum… het blijft me echter wel verbazen dat posts die veelal enkel over uzelf en uw gevoelens gaan nog blijven staan ook…er word er gewoon geen een verwijdert!

leuk ook dat peters voor der verandering met een quoto komt die zo afgezaagd is als zaagsel en hijzelf niet voor de laatste keer bezigt…dat ome winston niet had kunnen voorzien dat de gemiddelde kiezer niet bestaat, hooguit in statistieken en daaraan kun je geen vragen stellen, doet er niet aan af dat als er al iemand bij in de buurt komt van dit profiel peter mijn eerder pop up gedacht ingeving is hihi

peter voor president! knipoogje, tien euro

(er is maar een weg tot illusie en dat is het gramschap van al de gewogen desillusies)

• De Pakhaas

laat maar lekker gaan alwin

onredelijkheid is troef

ipv van dit topic te laten uitgroeien tot een discussie over de belabberde prestaties van bos tot zover, die toch tot het kaliber proloogarische flop behoren of een gooi te doen naar hoe dit nog goed gaat komen doet de burgelijke stand van dienst een greep in haar onvermogen enthousiasme te recepteren

soms lijkt het prikbord niet meer dan een nieuwssite waarop zelfbenoemde prikbonzen hun eloquente wielerzegje komen bombasteren tegen een zelf gequoteerd tarief

laat onverlet dat het thema bos natuurlijk wel een beetje doorgebakken is en weinig discutabel met zijn eenzijdige afstappraktijken

geef hem tijd, het wordt niks, geef hem nog een jaar, dat wordt nooit wat is dan toch het gevolg, je strenge stellingname in de topictitel ging helaas te ver en deed niet hanen maar honen

“I've seen thing you people wouldn't believe. Attack ships on fire, off the shoulder of Orion. I watched C-Beams glitter in the dark near Tennhauser Gate. All those moments, lost in time. Like tears, in rain….”

Time to sleep.

• Alwin

De sfeer op dit forum doet me pijn. Ik kom net terug van een half jaar opname van de kliniek en mn therapeut raadde me aan om bij terugkomst met mijn interesse op internet nieuwe sociale contacten op te doen. Nu moet ik denk ik weer terug in therapie.