Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ronde van het Baskenland

• Martijnz

Ik zie zojuist dat het parkoers van de Ronde van het Baskenland publiekelijk gemaakt is.

Etappe 1 en 3 lijken het lastigst + afsluitende tijdrit van 24 km.

http://vueltapaisvasco.diariovasco.com/2009/etapas/

• rustdag

Helaas zend Eurosport deze koers niet uit…. het is hopen op een stream

• Goozzer

Gaat een mooie ronde worden, dat zie ik al wel…

Etappe 3 aankomt op een klimmetje van 3,7 kilometer aan bijna 10% gemiddeld…

• Bas-Jan

DIARIOVASCO.COM publicará el viernes 27 a las 20.00 los dorsales oficiosos de los ciclistas que van a corrre en la 49 Vuelta ciclista al País Vasco.

dit betekent dat er zojuist een startlijst is gepubliceerd?

• Kelme

Heh jammer. Zonden vorig jaar volgens mij ook al niet (meer) uit …

Een livestream zal er wel zeker wezen, maar tv kijkt toch altijd 10 x beter en dan kan ik tenminste het ook opnemen ….

Jammer dat Eurosport verschillende koersen moet laten gaan (daarintegen komen er wel enkele voor terug, California red.) . Begin deze eeuw was het helemaal mooi wat Eurosport toen in sommige maanden van het jaar te bieden had. Dan had je in deze periode Criterium International en je had daar ook nog is de Catalaanse week en het Baskenland erachter. Was wel mooi.

• JasperV

Een livestream kan je tegenwoordig ook vrij makkelijk opnemen :), maar ik moet toegeven; TV kijkt wel een stuk fijner. Maar via livestreams kan je ook wedstrijden kijken die je anders nooit zou zien (Vuelta Castilla y Leon o.a.)

• JW

Dat is toch wel een wat ander parkoers dan Vuelta a Castilla y Leon !

• JasperV

Weet iemand hoeveel ploegen er vorig jaar meededen?

• JW

20 ploegen. En een deelnemersveld om de vingers bij af te likken !

Contador, anton, sam. sanchez, sastre, l.l. sanchez, j. rodriguez, beide schlecks, kirchen, cunego, colom, kreuziger, nibali, danielsson, evans, gerdemann, cobo, en onze eigen robert.

Om maar wat namen te noemen !

• JW

favoriet Contador brengt de volgende acht ploegmaats mee: Zubeldia, popovych, paulinho, rubiera, horner, hernandez en dyachenko. Geen superachttal als hij lang een leiderstrui zou moeten verdedigen.