Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dekker stapt af in Italie

• wielerman

Thomas Dekker stapt af in Wielerweek. Gaat nog niet echt lekker met Thomas bij Silence. Hoop dat ie nog op stoom komt dit jaar.

FINALE EMILIA - Thomas Dekker is vrijdag niet aan de start verschenen voor de vierde etappe van de Internationale Wielerweek Coppi-Bartali. De Nederlandse wielrenner van Lotto-Silence voelde zich beroerd en had een benauwd gevoel op zijn borst.

• Blueprint

Dat belooft niet veel goeds voor de klassiekers in april.

• diravi

Ik denk niet dat Lotto kwakkelende renners mee naar de tour gaat nemen. Voor de carriere van Dekker valt te vrezen.

• Art

Je kan ook wel heel erg overdrijven diravi. Maar ja, niets anders gewend van jou wat dat betreft.

• nemo

nog even geduld met oordelen tot na LBL. maar zier er niet heel goed uit!

• diravi

In de Waalse klassiekers zal hij niet fit zijn. Dan krijgt hij in Romandië, Zwitserland en/of de Dauphiné een laatste kans om zich te bewijzen, mits hij opgesteld wordt… Ik zet mijn geld niet op Dekker in ieder geval.

• gerd

Arme Thomas, nu wordt hij wellicht soor half Nederland (opnieuwà afgeschreven…misschien is dit goed voor hem en kan hij nu rustig in de luwte opbouwen.

Ben er nog altijd van overtuigd dat hij een knalseizoen zal rijden. Hij gaat Lombardije winnen (en zal daarvoor ook mooie dingen laten zien).

• Wanny

Dan gaan ze dus niet naar de Tour, want die hele ploeg rijdt als een drol.

• Boris de Lowikfan

Slim om jezelf zo in een underdog positie te zetten, ach, nu kwakkelt het nog wat door blessures waarmee hij misschien ook wat moraal mee heeft verloren, gaat nog wel goed komen!

Groet

• Bernie

Wat is er toch aan de hand met Thomas. Wisten ze bij de Rabobank toch meer dan dat ie alleen maar een andere koers wilde volgen.

Potverdorie, een geweldig talent wat eigenlijk al sinds anderhalf jaar amper meer presteert.

Ik hoop dat hij toch sterker terugkomt, al ziet het er niet goed uit voor hem in de komende belangrijke weken.