Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Panini wielrenplaatjes

• ton duk

Ik bied bij deze al 2 euro voor HOOGERLAND !!!!

gr Ton DUK

• JasperV

Waarom worden er maar 15 renners per team afgebeeld, Rabobank heeft er twee keer zo veel dan moeten er renners worden teleurgesteld.

• Jos K

Ik heb nog geen auto, maar misschien moet ik nu toch maar een hele goedkope (en vooral onzuige) moet kopen

• Berend Botje

Ja laten we eerst woensdag maar afwachten, he :D. Altijd een tricky dag.

• Jos K

* onzuinige

• ton duk

Ik voorzie wel een persbericht dat VdB de 2e etappe van de 3 daagse vd Panne wint……shit,geen Pannini-plaatje van Frank :(

gr Ton DUK

• Boris de Löwikfan

Prachtig, prachtig nieuws dit!

Verzamelen, sparen, bietsen, ruilen, kopen kopen kopen jaaaaaah!

Het begon op het WK van 1990, voetbal welteverstaan. Mijn eerste Panini-boek helemaal vol en de jaren daarop volgde er veel en ook vol.

3 jaar geleden begon het weer te wakkeren, met 3 vrienden af gesproken om er weer aan te beginnen, we zouden het nieuwe voetbalboek van Panini weer vol plakken met plaatjes, de winnaar heel veel eer en een avondje stappen en frette..

One line to rule them all: alleen onderling ruilen en op het laatst de pakjes onder toeziend oog van een andere deelnemer openen.

Stuk voor stuk knaapjes vanaf 25 die er alles aan deden om zo snel mogelijk het nieuwste voetbalboek (geen Panini) vol te krijgen. Op een begeven moment bestelde het vrouwke van de kiosk gewoon extra dozen voor mij, en dan met de jongens samen komen om ieder 50 pakjes uit te pakken in een monstertempo. Een daarvan liet de pakjes zelf inpakken voor zijn neefje, in verschillende kiosk, de sul (ben trots op de nerd die je bent).

150 euro verder en een doffe maand later was het zover. Het Panini boek was er dan toch gekomen, en afspraak was afspraak. Het één maand oude boek met, bij mij op de voorkant een levensgroot portret van de lelijkste voetballer van de eredivisie, Theo Lucius kon de openhaard in, en mijn portomonee was in een klap een stuk lichter.

Panini dus, de hele onzin weer op nieuw maar gelukkig waren deze plaatsjes goekoper. Een half jaar later en iedereen hoefde er nog maar een paar, en daar bleef het bij. Niemand wou met de ander ruilen en zodiende bleef ieder boek incompleet, tot de dag van vandaag moet ik er nog Anthony Obodai en Sander Duits nog..

• Boris de Löwikfan

Dus ja, ik heb er weer zin in, ik voorzie een nieuw spel hier op dit forum, waar ruilen mag.

Wie hem eerst vol heeft? De winnaar krijgt van iedere deelnemer een krat bier en moet die met de andere forumnerdies nuttigen, op dezelfde dag op een nader te noemen bestemming, of iets anders compleet belachelijks…

Doen doen DOEN!

Iemand Löwik dubbel? Krijg je Leipheimer en Peter Velits..

Groet

• Massimo

Heb geen auto, dus tank nooit (benzine dan ;)). Maar als iemand het plaatje van Über-Held De Kaasploeg heeft….ik biedt 50 euricent.

• Massimo

bied