Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Basso geeft zich bloot...

• Goozzer

Ik kan me niet herinneren dat hier (veel) ruchtbaarheid aan gegeven is - i.t.t. aan de plannen van Armstrong om iets vergelijkbaars te doen.

Hoe dan ook: Basso geeft zich bloot aan iedereen die daar interesse in heeft. Bijna van dag tot dag geeft hij van allerlei informatie: uitdraaisels van zijn SRM-meter, trainingen, wedstrijden, inspanningstesten, bloedtesten, dopingtesten etc. etc.

Ik kwam het toevallig tegen op het wereld wijde web. Het zal wellicht niet voor iedereen even interessant zijn, maar er zullen er ongetwijfeld een paar prikkers bij zijn die Basso van nabij willen volgen…

http://www.mapeisport.it/IvanBasso/Default.asp

• JasperK

Ik dacht dat dit over een fotoshoot van Eliza Basso ging. Je kan mijn teleurstelling begrijpen.

• Goozzer

:D

• Eliza Basso

:D

• Boris de Löwikfan

Want? Je kan niet lezen?

Groet Boris, ik dacht eigenlijk dat je homo was (hier zo'n achterlijke blije smilie die deze zin met één dom iets rechtvaardigd)

• JW

Armstrong kondigde inderdaad met veel publiciteit die plannen aan, maar is er - voor zover ik weet - heel snel mee gestopt. Bloedwaarden variëren nu eenmaal, en dat zou - volgens the Boss.- snel tot foute conclusies kunnen leiden.

• Oege Hiddema

Maar hoe lees je die .srm files in?

• De Pakhaas

gootverdomme, oege heeft ook doorgehaald! wordt de marmotte dit jaar snachts verreden en ben je in training?

• janssen

Hoe laat start de marmotte?

Moet je er ook vroeg uit hoor pakhaas.

• Goozzer

Je kunt de software downloaden op de website van SRM, al staat er volgens mij ook een downloadlink op ‘de site van Basso’ zelf…