Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Critérium International (2.HC) Etappe 1

• Ene Peter

Het is wel de dag van letterlijke informatie uit de openingspost missen of opnieuw plaatsen :D

• Art

Ja en? Ik zeg toch ook niet dat hij dit jaar niet weer een goed klassement kan rijden. Ik zeg alleen dat hij nooit gaat winnen. Zeker niet met zo'n sterk Saxo-blok aan de start.

• JasperK

Nou, ik vind het niet meevallen. Ik vind het deelnemersveld behoorlijk zwak en oninteressant vergeleken met andere jaren, de overlap met die andere koersen is daar misschien een verklaring voor, maar dat maakt het deelnemersveld niet minder zwak. Alleen Saxo Bank komt hier met een behoorlijke ploeg.

• diravi

Art moet het even extra ingewreven worden anders dringt het misschien niet tot hem door.

• diravi

Ik snap het al: rabo is er niet bij.

• DutchSL

Die overlap was er vorig jaar ook, maar toen kwamen o.a. LL Sanchez, Valverde, Kirchen (ok, die kan nu niet), Cunego, Gesink, Soler en Zabriskie naar deze koers.

De grootste namen die die dit jaar starten en vorig jaar niet zijn Pereiro, Brajkovic, Karpets, Nocentini, Valjavec en dan moet je al zowat Hivert noemen.

• Art

Als jij nu eens mijn antwoord leest, maar daar geef je dan weer geen reactie op.

• Zenon J.

Kloden?

• diravi

Wie is er bij Saxo een betere tijdrijder dan Monfort? Oké, ik gok er even op dat Voigt zijn dag niet gaat hebben, hij wordt ook een dagje ouder, en dat Monfort, inmiddels 26, eens door gaat breken. Daar lijkt me deze wedstrijd wel geschikt voor.

• diravi

Al met al meer kanshebbers voor de eindzege dan in de tour.