Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

E3 Prijs Vlaanderen - Harelbeke (1.HC)

• Dolfje Wolfje

lampre brengt alles terug…dolf vraagt zich af voor wie?

• Dolfje Wolfje

wellicht wat vreemde logica… maar ik zie mcewen op kop en denk: steegmans wint hier vandaag

• Rudy Tek

Wielrennen kijken is wel leuker sinds de intrede van een extra NL ploeg.

Westra geeft de beste indruk van voren en Hoogerland weer zeer sterk in de achtergrond. Ton Duk zal zichzelf inmiddels al wel bevuild hebben.

• Olano

ik vind Vacansoleil echt een aanwinst: ze blijven attractief in de koers! Chapeau, ongeacht het eindresultaat van vandaag!

• Olano

de drie houden toch nog steeds goed stand. Tuurlijk, alles moet nog exploderen strka sin het peleton, maarze draaien nog goed rond. Vind Westra er ook nog goed bijzitten, draait nog lekker rond.

• JCD

Wat een exhibitionist, die Hayman :)

• Olano

hij wordt gelijk gestraft met materiaalpech!!

• Dolfje Wolfje

het mag dan strontpeddelen eerste klas zjin wat is het toch onnoemelijk mooi om het die bonte rups door het grauwe vlaamse land te zien trekken….

• Dolfje Wolfje

is dat flecha, boterglijdend over de eikenberg als een poffertje door de pan?

die man rijdt top 3 vandaag

• Mans

Kan iemand me een beetje bij praten over de koers? Ik zit nu naar die franse stream te kijken maar komt het niet gewoon op de belg ofzo?