Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Omloop van de Veenkolonie Topic

• Chimo

12 uur de start geweest

Heb zojuist vernomen dat er een redelijk compact peleton onderweg is gegaan. Bijna alles nog bij elkaar. Mogelijk is Leander Scheurs tegen een paaltje gereden, en eerste constatatie is een open beenfractuur. Dit is niet 100% zeker.

Iemand anders nog informatie?

• Zuidwolde Terror Corps

Wat? Een open beenfractuur? Meen je dat serieus?? Niet best!! Beterschap Leander…..

Verder kan ik melden: Het regent hier behoorlijk.

• Rudy Tek

Je weet dat zijn famille hier meeleest?

Als dit niet serieus is zou ik het dus even heel snel corrigeren.

• Sloper

Lekker, zoiets melden met dat ‘mogelijk’ ervoor.

• Chimo

Dit is wat ik aan informatie door gekregen heb uit de koers. Zodra ik meer hoor, geef ik het door.

Het zou na 2 km koers al gebeurd zijn.

• Sloper

'mogelijk', ‘het zou’ - meld het dan (nog) niet hier, zéker niet met de naam van de renner erbij.

• Thierry le Brun

bevestiging van de IJsselstreek verzorgster: Leander op weg naar zkh Groningen.

eerste bericht meldt idd kans op onderbeen breuk. meer info volgt

• Jos K

Op de viaduct van Alteveer alles nog compleet, vrij laag tempo. Het regent alleen nog wel extreem hard.

• Cyclad

Als Chimo de info uit de koers heeft zou ik niet weten waarom hij dat hier niet kan plaatsen. Van heel veel renners leest hier familie mee, dus om daar rekening mee te houden?

• Berend Botje

De familie leest waarschijnlijk niet ens mee vandaag omdat hij te druk is met de Jeugdronde van Kampen, maar dit is wel klotenieuws. Leander was zo goed bezig dit seizoen.