Zou zomaar kunnen, zou ook zomaar niet kunnen.
Cyclad weet blijkbaar meer, grijp die kans om eens iets boeiends te vertellen Ad
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsik vind het toch wat kort door de bocht om zomaar vier namen te noemen, zonder verdere details te geven (lees: feiten). Op basis waarvan kun je zo vier namen noemen? En waarom zijn die vier namen dan destijds nooit uit de onderzoeken gekomen naar voren gekomen alszijnde de trafiek, zoals Capiot het noemt? Voor alle duidelijkheid: ik trek het verhaal van Capiot niet in twijfel.
Jongens het gaat toch niet om die vier namen. Het gaat over het kopen / verkopen: GELD. De reden om te liegen en te bedriegen in het peloton.
Dit is misschien nieuws voor de gewone wielerliefhebber maar de insiders kijken hier niet van op. Misschien wel van het feit dat Capiot zijn mond niet houdt maar niet van de koop/verkoop praktijken.
Het is aan de journalisten of ze dit verhaal gaan gebruiken of dat het een eenmalig iets is wat snel weer vergeten wordt.
Die vier namen zijn voor mij absoluut geen nieuwswaarde omdat ik op voorhand al weet dat die vier namen nooit bekend gemaakt zullen gaan worden.
De dingen waar Capiot naam en toenaam noemt worden ter kennisgeving aangenomen maar waar hij het beestje niet bij de naam noemt daar valt iedereen over.
Laten we dat maar op de onverzadigde nieuwsgierigheid van de diverse prikkers houden.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?