Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Brabantse Pijl

• Stephan

Steegmans, Davis, Hushovd, Duque, Wegmann en Bozic zijn de grootste kanshebbers als het een sprint wordt. Het parcours lijkt me in ieder geval niet selectief genoeg om Hushovd en David eraf te rijden ookal zullen Rabobank en Cervelo zich zeker niet zonder slag of stoot naar de finish laten lijden.

• Blueprint

Cervelo heeft Hushovd, die zijn juist gebaat bij een groepssprint.

• voorjaarsbelg

Hushovd start niet hoor.

Steegmans sukkelt nog altijd met de rug.

• Johny Boy

Quickstep SilenceLotto AG2R BouyguesTelecom Cofidis Francaises des Jeux

FujiServetto Katusha Lampre Liquigas Milram RABO Saxo Landb.Krediet

TopsportVlaanderen AmicaChips Cervelo ContentPolis SkilShimano Vacansoleil Vorarlberg SeanKellyTeam CinelliDownUnder RevorJartazi VerandasWillems

Dus géén v.Vliet en/of Krolstone.

• schicht uit IJzendijke

En hoogerland rijdt ook morgen gewoon mee……

• Cyclad

Goed nieuws voor Catena en Boris: Gerben Löwik haalde vandaag de finish niet in Harelbeke, maar rijdt morgen wel weer mee in de Brabantse Pijl.

• Goozzer

Martijnz, ik heb het nog even nagekeken en ik voorzover ik het kan achterhalen, rijdt men over een andere iets langere, en dus wat minder steile, weg naar de oude vertrouwde finish toe. Ik denk, voorzover ik het in Google Earth kan nagaan, dat het niet heel erg veel minder selectief is. Bovendien: de renners maken nog altijd de koers…

• Blueprint

Dan nog wordt het knap lastig om Allan Davis eraf te rijden.

• Andere Peter

Naast de genoemde namen zouden Jerome Pineau en Simon Gerrans dit wellicht aan moeten kunnen, maar ik heb geen kennis van hun vormpeil.

Iemand een tip op wie we moeten letten uit deze ploeg?

Contentpolis-Ampo

171 Claudio Casas (Spa)

172 Oleg Chuzhda (Ukr)

173 Sergio Dominguez Munoz (Spa)

174 Mikel Gaztañaga Echeverria (Spa)

175 Francisco Jose Pacheco Torres (Spa)

176 Ruben Reig Conejero (Spa)

177 Rafael Serrano Fernandez (Spa)

178 Pedro Jose Vera Alcaraz (Spa)

• Blueprint

Niemand ;)