Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Armstrong fietst alweer...

• ...

Zo meldt de Metro dat Lance Armstrong alweer op de fiets zit nadat hij zijn Sleutelbeen brak in de Ronde van Castillië en León…

Goed nieuws?? Vuelta?

• Rudy Tek

Giro en Tour gewoon.

Weekje rust zal hem wel goed gedaan hebben.

• Catena

Dan is de Metro mooi laat, want dat hebben de overige media twee dagen geleden al weten te melden ;)

Vuelta? Die is pas richting het einde van dit seizoen. Hij wil nog gewoon aan de Giro meedoen.

• JW

Tsja, de Giro-organisatie hoopt en bidt dat hij toch van start gaat vanwege de publiciteit. Maar “anoniem” meerijden past niet echt in zijn bedoelingen met “het merk Armstrong” (de Foundation, de politiek). In de voorbereidingskoersen kan dat nog, als het echte werk begint wordt het nieuwtje van zijn retour snel minder interessant als hij geen resultaten boekt. Dat het weekje extra rust hem op vrij korte termijn (Giro). goed heeft gedaan geloof ik niet. Mijn indruk was eerder dat hij al wat achter zat op zijn schema, en dat de terugkeer in het peloton hem niet in alle opzichten meeviel.

Voorlopig lijkt de kans me groot dat hij niet in de Giro van start zal gaan, en als hij dat wel doet na een aantal dagen afstapt (op beetje dramatische wijze, zodat er toch nog veel positieve publiciteit binnen komt).

• ton duk

Waar je bij andere renners spreekt over wijzigingen in het trainingsschema , denk ik bij Armstrong meer aan wijzigingen in het script…

ik ga steeds meer gruwelen om zijn terugkeer :(

gr Ton DUK

• Goozzer

Hij zal mijns inziens sowieso in de Giro starten, juist omdat hij achterligt op schema en gewoon koersdagen nodig heeft om op niveau te komen. Normaal gesproken was Armstrong er meester in om zichzelf, op training, in vorm te rijden en meer dan dat. Nu, echter, lijkt zijn niveau dermate ‘laag’ dat hem dat niet meer gaat lukken. Hij moet die eerst die Giro gewoon in de benen hebben, om vervolgens, in juni, aan zijn trainingsmanie en finetuning te kunnen beginnen…

• maistro

Misschien heeft L.A. zijn sleutelbeen wel helemaal niet gebroken en zit hij ons allemaal voor de gek te houden.

Om straks iedereen te verbazen met alweer een wonderbaarlijke comeback….

• snormans

http://www.livestrong.com/lance-armstrong/video/5342-exclusive-postop-interview-lance/5342/?utm_source=otwl&utm_medium=email&utm_campaign=marnewsletter

Nou je kan van alles zeggen maar het was zeker gebroken.

maar de rust die hij voor geschreven kreeg, 6 tot 12 weken, is voor de man die het boek door de pijngrens heeft geschreven een beetje een lange periode. Dus het verbaasd me niets dat hij alweer fietst. Ik denk dat hij hier weinig achterstand mee zal oplopen.

• Massimo

Ik ben het helemaal met je eens Ton DUK. Dat deze man weer op de fiets is gestapt is een hele slechte zaak voor het “echte” wielrennen.

• Frans Rutten

Voor zo'n renner wordt natuurlijk alles uit de kast gehaald om hem weer klaar te stomen. Maar nog niet al te optimistisch, beste prikkers, want zelfs Lance wist de ezel niet van zijn plek te krijgen. De fiets bleef nl. gewoon stil staan. :)