Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

CSC/Saxo Bank

• Rudy Tek

Vorig jaar waren er nogal wat theorieen over het massaal afmelden voor de Wereldkampioenschappen van verschillende CSC renners.

Is het in het kader van die theorieen nog vreemd dat Saxo Bank nog niet het niveau gehaald heeft dat we van CSC gewend zijn?

Ik zie zelf de link niet echt, al ben ik wel benieuwd wat er met Cancellara aan de hand is.

• arend appelberg

bij csc wordt al 4 jaar geen structureel doping meer gebruikt. sinds 2006 is de “riis methode” ook wel uitgewerkt. de toptalenten rijden top. maar niet iedereen vlamt meer in alle tijdritten zoals toen(perfect voorbeeld is julich). grappig dat men toen dacht dat het aan survivalkampen lag.

• Rudy Tek

Grappig ook dat jij altijd van iedereen exact weet wat en wanneer ze gebruikt hebben.

Waarom ga je niet voor de UCI werken? Hoeven ze die dure tests ook niet meer te doen.

• Goozzer

Julich vind ik geen uitermate geschikt voorbeeld, daar hij tegen 2006 al op pensioengerechtigde leeftijd zat…

• Goozzer

Cancellara heeft problemen in de privésfeer.

• Klaas

Je insinueert vanalles in dit bericht, maar gelukkig zie je zelf de link niet..

• arend appelberg

mijn ambities liggen niet bij de uci ;)

• Rudy Tek

In principe insinueer ik natuurlijk helemaal niets. Ik constateer dat ik iets merkwaardig/toevallig vind.

Ik probeer natuurlijk wel anderen wat insinuaties te ontlokken.

• Massimo

Even relativeren:

- Cancellara, ziek en privé-gedonder

- O'Grady, zwaar gevallen en out voor alle klassiekers

- Voigt, is gewoon goed bezig

- Kroon, idem Voigt

- F. Schleck, 2de in Parijs-Nice, zijn klassiekers komen nog

- A. Schleck, zelden in het vroege voorjaar goed

- Kolobnev, wacht maar totdat het WK nadert

Enige “echte” tegenvallers tot nu toe zijn wellicht Breschel en Arvesen. Al denk ik dat de laatste er wel weer doorheen komt. Breschel verwacht ik niet super veel van.

• snormans

CSC rij gewoon weer top net als vorig jaar alleen door de lichte “vormcrisis” van Fabian, om wat voor een reden dan ook, vallen ze iets minder op als vorig jaar. Kroon rijd weer hard ook al wint hij niet, wat ook zelden gebeurd. Dus die is gewoon weer op niveau. Voigt wint Criterium Internatinal weer en Frank Schleck heeft een goede voorbereiding gehad voor de ardennen over een paar weken. Dus ze rijden allerminst slecht. Daarbij goed zijn hoeft niet te leiden tot winst. Tussen winnen en verliezen zit een hele dunne lijn.