Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mollema vanavond te gast in Holland Sport

• Kenners

20:25 op nederland 3

• Eindhovuh

Ik vind het echt superleuk dat er iedere keer weer aandacht is voor het wielrennen in dit programma. Al vraag ik me soms wel af wat de relevantie van een gast is. Dan zijn er nog een hoop sporters met een mooi verhaal die nog niet geweest zijn. En die in hun sport al meer hebben gepresteerd. Niets tegen Mollema natuurlijk.

• Massimo

Volgens mij is hij niet te gast, maar hebben ze een filmpje over hem. Kan me vergissen.

• Art

De persoon over wie ze een filmpje hebben, zit meestal ook in de studio om over dat filmpje te praten.

• Massimo

Ok, zie het de laatste tijd niet meer zoveel. Vind het programma, nu Mathijs er niet meer bij zit, een stuk minder.

• f

ze hebben een redacteur die helemaal gek is van wielrennen.

• Ottie

niet alleen de redacteur…..

• Boris de Lowikfan

Feyenoord, boksen en wielrennen, Wilfried zijn grootste passie's.

Groet

• papi

en domme vragen stellen natuurlijk

• Bernie

De Jong stelt geen domme vragen. Hij is een echte wielerfan; een kenner. Dus niet gelijk iets roepen als je niet van de hoed en de rand weet.

Heb je zijn documentaire weleens gezien over Parijs Roubaix- was schitterend !!!