Dat stuk had ik al diagonaal gelezen, maar is niet het stuk waar het om gaat, ik zie iig niks over Rasmussen en Kohl.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsfransV schreef:
>
> Kijk op losseveter.nl (Triatlete klapt uit school: Matschiner
> leverancier EPO) voor een kijk op deze ‘zaak’ vanuit de
> atletiekwereld…. Erg vermakelijk.
Dank voor de link, Frans. Zeker vermakelijk, aangezien een aantal lijdende (Matschiner, Herzog) en meewerkende (Kraaijenhof) voorwerpen zelf mee discussieren.
Ja, ik hielp Kohl bij bloeddoping"
di 31/03/09 - In Oostenrijk is de ex-manager van de geschorste wielrenner Bernhard Kohl aangehouden. Stefan Matschiner (34) gaf dinsdag toe dat hij Kohl hielp om bloeddoping te gebruiken. Hij wordt verdacht van handel in dopingproducten.
Lisa Hütthaler praatte Stefan Matschiner aan de galg. De Oostenrijkse triatlete vertelde dat ze epo bij hem kocht. (Belga) Hütthaler betaalde hem ruim 15.000 euro voor het goedje. De triatlete is ondertussen twee jaar geschorst.
Matschiner werd aangehouden toen hij terugkwam van de Verenigde Staten.
Hij ontkende eerst het verhaal, maar gaf de feiten dinsdag toch toe. Hij gaf ook toe dat hij Kohl hielp met bloeddoping.
Matschiner heeft geen proper verleden. Hij was ook de manager van Michael Rasmussen, Bernhard Kohl (foto) en de Nederlandse loper Simon Vroemen.
De drie atleten werden allemaal in verband gebracht met dopinggebruik en zitten nu een schorsing uit. Kohl: “Het verbaast me niets”“Ik mag niets zeggen om het gerechtelijk onderzoek niet te schaden, maar zijn aanhouding verbaast me niks”, zegt Bernhard Kohl in een reactie over de arrestatie van zijn voormalige manager.
(Sporza.be)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?