Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bloedtest Mollema vanwege mindere prestaties

• Eddy's Merk

Bauke Mollema heeft vanwege zijn mindere prestaties in Castilla y Leon een bloedtest ondergaan, waarvan hij morgen de uitslag krijgt. Dat maakte hij bekend op Holland Sport. Moeten we ons zorgen maken?

• coureur

dat zullen we morgen wel horen

• Rassmoezen

Daar moeten we ons zorgen over maken als de Ht boven de 55 zit. Anders echt niet.

• Faustino

Jongens, jongens dit is toch geen nieuws. Laat staan een topic waard. Eddy Merk, denk eens na voordat je een topic begint.

• Eddy's Merk

Beste Faustino,

Ik ben gewoon benieuwd of het routine is dat, als het een keer wat minder gaat, meteen een bloedtest moet ondergaan. Dan moet je volgens mij zelf ook denken dat er iets mis is, maar ik kan me vergissen.

• G1ant

Hij was wel heel erg traag bij het wielerspel. Ik maak me zorgen. :)

• Eddy's Merk

Inderdaad. Zie je nou wel? ;)

• Faustino

ja, dat is routine, er is niks mis, wees niet ongerust.

• Krekel

Zijn prestaties zullen wel minder zijn dan gepland was en er is waarschijnlijk geen logische verklaring voor. Bloedtesten worden dan meestal vrij snel gebruikt, o.a.om te kijken of hij overtraind is, geloof ik. Dus dit hoeft echt niets verontrustend te zijn

• Eddy's Merk

Mooi, kan ik fijn gaan slapen