Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bloedtest Mollema vanwege mindere prestaties

• Oege Hiddema

Domme vragen bestaan niet…..

• Kontich en Reet vlakbij

Domme mensen wel!

• VDW

Ik kon laatst al zo makkelijk mee in zijn wiel. Dacht al ben ik nou zo goed of is hij nou zo slecht. Laten we hopen dat de test laat zien dat er niks aan de hand is.

• Blueprint

Ik hoop eigenlijk dat zo'n test aantoont dat er wel iets aan de hand is. Dan kun je gericht actie ondernemen en heb je een logische verklaring waarom Mollema niet zo hard rijdt momenteel.

• Oege Hiddema

Kun je overtraindheid dan aflezen uit bloedwaarden?

• coureur

het kan, hoeft niet

• ---

Misschien een idee dat Mollema naast zijn “op gevoel” trainingen, ook af een toe naar training-advies van Louis luistert.

• Ekimov

Hij moet gewoon weer op die paarse fiets van hem stappen, en die earodynamische kleding erbij aantrekken… 20 keer over het viaduct tussen zuidhorn en grunn …en dan issie der zo weer mienjong…

• Zuidwolde Terror Corps

In welke koers was dit? De Vuelta Castilla Y Leon, de Tour of California of de GP Fransesco Schuil?

onthullende tip van de sluier: Profs rijden niet (altijd) volle bak tijdens een trainingskoers!

• Sjors

Niet echt he.