Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

'Cancellara rijdt in dienst van Kroon'

• rustdag

'Cancellara rijdt in dienst van Kroon'

BRUGGE - Fabian Cancellara maakt zondag in de Ronde van Vlaanderen zijn comeback in het wielerpeloton. De Zwitser lag weken in de lappenmand en kon daardoor zijn titel in Milaan-Sanremo niet verdedigen. In ‘Vlaanderens Mooiste’ zal ‘Spartacus’ in dienst van Karsten Kroon rijden.

“Als hij zelf niet super is, heeft hij er geen enkel probleem mee om te werken voor een ploegmaat”, aldus ploegleider Lars Michaelsen in Het Nieuwsblad.

De manager van Team Saxo Bank heeft Kroon in gedachten als speerpunt voor de koers van Brugge naar Ninove. “Ik zie alleen Karsten Kroon. Matti Breschel heeft zijn beste vorm nog niet te pakken. En Kurt-Asle Arvesen zal vooral kilometers afmalen.”

Dit zal toch geen truc Speciaal zijn ;) Neeeeeeee

• Paidia-ploegleider

Lijkt mij een prima idee!

• Plet

Met alle respect, maar een Cancellara die op 90% is, maakt meer kans op de zege dan Kroon die 100% is. Kroon is een kanshebber voor de plaatsen 2 t/m 10.

• JasperK

Ja, maar Cancellara is bij lange na niet op 90%.

• De Pakhaas

Nee, :-), die zit stiekem op 105….

• marksi

Wanneer je kanshebber voor de plaatsen 2-10 bent kan je ook winnen. Tuurlijk in de sprint zal Kroon het tegen velen lastig hebben. Maar bijvoorbeeld een Devolder die ontsnapt, Kroon meekrijgt en ze halen het tot de eindstreep. Dan kan Kroon gewoon winnen

• el jardinero

Bij deze ploeg is 60% doorgaans voldoende voor winst.

• Robin

hehe

• Drents Heideschaap

Machtig mooi geluid dit!

..kan me herinneren dat Karsten er net niet bij kwam een paar jaar terug.. dit jaar kan die ‘brommer’ hem lekker brengen ;-)

• Sub Culture

Wel leuk dat hij er bij is dan toch, zondag.