Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wat is er met bobbie traksel??

• arend appelberg

in criterium intenrational afgestapt en vandaag niet aan de start in de panne. :(

• arend appelberg

sorry. zie dat hij vandaag wel is opgestapt maar op 18 minuten is binnengekomen :S

• Ali w

Hoezo niet gestart. Hij staat gewoon in de uitslag, hij finishte wel op achterstand.

http://users.skynet.be/fa204276/results/2009/rituitslag1.pdf

• Ali w

Sry nog niet gelezen, was bezig met schrijven.

• khalid

Wat zou er dan aan de hand moeten zijn? Dit is zijn normale niveau toch?

• Ab Kaashoek

niet echt… ik denk dat hij gebruikt…. zo sterk heb ik hem nog nooit gezien

• Krekel

Khalid, wat flauw. Allochtonen hebben dus geen verstand… (van wielrennen). Traksel heeft door een blessure (ik geloof aan zijn knie) een trainingsachterstand opgelopen. Eerst dacht hij dat hij het voorjaar niet zou halen en nu richt hij zich wellicht op Parijs-Roubaix, ik neem aan dat hij de Ronde niet zal rijden. De Bobbie Traksel van 2008 had in de Driedaagse echt wel bij de beste 50 renners gezeten.

• Andere Peter

“Khalid, wat flauw. Allochtonen hebben dus geen verstand… (van wielrennen)”.

Insekten natuurlijk wel…

• Oudesluis Dronken Thuis

Vlaams allochtonen kunnen toch best verstand hebben van wielrennen. Iedereen die generaliseert vind ik sowieso minderwaardig…

Bobby will be back…strakswel