Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kohl: 'Ik gebruikte al dope sinds 2005'

• .

WENEN - De Oostenrijkse wielrenner Bernhard Kohl gebruikte al sinds 2005 verboden middelen die hij kreeg van zijn manager Stefan Matschiner. De nummer drie van de Ronde van Frankrijk van vorig jaar heeft dit dinsdag in Wenen gezegd naar aanleiding van de arrestatie van Matschiner

Ik heb epo, groeihormonen, insuline en testosteron van hem gekregen en hij heeft mij geholpen bij bloedtransfusies”, aldus Kohl. Hij heeft rond de 50.000 euro voor de hulp van zijn manager betaald.

Kohl zit een schorsing van twee jaar uit nadat hij vorig jaar had toegegeven de epovariant CERA te hebben gebruikt. Hij werd tijdens de Tour betrapt

TELEGRAAF

• Koos

als hij al sinds 2005 doping gebruikt heeft die doping niet echt gewerkt tot voor de tour van vorigjaar.

• DeDikke

Remember Dauphine 2006, Vuelta 2006 tot zijn val………………………..

• Erik

Het wordt tijd die bankrekening van Stefan Matschiner maar eens even te bekijken, denk dat er nog wel een paar prominente namen te voorschijn komen.

• JW

Bij Rabo was hij een beloftevolle renner en verdiende hij een mooi contract bij TMobile, waar hij in 2005 zijn intrede maakte. Daar begon hij dus meteen al met zijn gerommel. Och ja, TMobile was een ploeg die heel wat meer won dan Rabo, en dat hoeft met dit soort verhalen geen verwondering te wekken.

• arend appelberg

ik herinner me nog toen hij in 2005 bij t-mobile kwam. hij meteen zo sterk begon als neo. terwijl bij rabo hij een redelijk talent was, nog onder het niveau eltink. en we weten nu allemaal wat voor niveau eltink heeft.

• Jan

4 jaar de boel bezodemieren. Zo iemand zie ik liever niet meer terug in het peloton, zelfs niet meer in het wielrennen.

• PietvZ

Inderdaad, en leerde Rasmussen sinds 2005 ook niet opeens gewoon ‘wielrennen’ i.p.v. alleen maar een heuveltje op te kunnen en in een tijdriit weer op een kwartier gereden te worden? En sinds wanneer is Menchov eigenlijk aan het winnen?

• Han

Voor het leven schorsen, mag nooit meer aan wielerwedstrijd meedoen.

Geen aandacht meer aan schenken, en klaar….

• Sub Culture

Iedereen heeft recht op een 2de kans.

Ook Kohl.