Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

mecanieker en verzorger gezocht

• Flavio Pasquino

Mecanieker en Verzorger gezocht voor Tour Loir et Cher.

Met onze eliten gaan we van 13 t/m 19 april naar Tour Loir et Cher (een Franse etappekoers). Wij zoeken nog een mecanieker en een verzorger. Helaas hebben we geen budget maar zijn verder wel alle kosten (hotel, eten etc.) gedekt.

Interesse? Mail of bel me even flavio@sento.nl of 06 41905600

• Toni

Is dit een van TV-makers Pasquino? In mijn nieuwelingen en junioren tijd kwam ik ze nog tegen in het Limburgse…

• Herogewier

Hoe oud ben je Toni, want ik kan me die broeders {Pasquino uit het Limbugse ook nog wel heugen.

Wat betreft het topic, helaas ga ik niet redden :(

• Toni

3 jaar ouder dan jij, klik maar op

• merijntje mortirolo

Ohhh, wat een ouwelullen hier zeg…

:+

• Oudesluis Dronken Thuis

Vorig jaar reed ik een keer op Sloten in de spitzengruppe. In de kopgroep oa Arnoud van Groen en Rick Krijt, de samenwerking was goed, en we dubbelden het peloton. Ook in de kopgroep een Restore-renner met een oude rode bakfiets met een Campa groep van <1995. Hij nam niet overdreven hard over dus ik dacht “allez, wat is dit hier”.

Verbazing alom toen hij in de laatste kilometer op het bruggetje een versnelling plaatste van “heb ik jou daar”. Van Groen was geklopt, en ondergetekende vind sprinten natuurlijk voor mietjes. Enige research leverde de volgende dag dit op:

1994: 1e in 2e etappe OZ Wielerweekend (NED)

1995: 2e in Proloog 1e etappe Teleflex Tour, Lieshout (NED)

Oude klasbak dus.