Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Sleutelbeenoperatie Armstrong moet hem tevens aerodynamischer maken (mag dat?)

• marksi

Tot het laatste deel van het stukje tuimde ik er in met open ogen in.

• klaas

schaamte alom, tot de link naar cyclingnews en avril imbecile las ik het stuk met stijgende verbazing

• maistro

Dat stukje over de velodrome van Roubaix is dan weer geschreven door niemand minder dan Maurice Garin…

• Drs. P.

Hilaries, peter hilralsich, vatntastfies. heb lahchen zeldefn geniqasl !!

• snormans

Toen in het verhaal duidelijk werd dat ook de andere kant van zijn sleutelbeen 2cm kleiner werd gemaakt dacht ik, dit kan echt niet. Maar Armstrong acht ik wel in staat dit soort geintjes te flikken. Gelukkig is het nog 1 april.

• Andere Peter

Respect voor de mensen die toegaven dat ze er (even) intuinden! Toen ik zelf gisternacht op CN keek viel mijn oog op de rare kop in de kantlijn en dus opende ik het bericht. Ik stond ook even op het verkeerde been, maar had het door toen het verhaal al te sterk werd. Ik vind de grap van CN vrij sterk, juist doordat het zo'n bizar verhaal is, maar ook omdat je denkt: als iemand zoiets doet, dan is het Armstrong. Van mij hadden ze de 1 april-hints nog iets beter kunnen verbergen, hopend dat het ergens anders op internet zou worden opgepikt, of nog leuker: een serieuze nieuwsbron die zo in zijn hemd wordt gezet. Zoals JW zei: inderdaad jammer dat er niet eerst eentje reageerde die het woedend (bv in slegt Nederlants ;) aan de kaak stelde en LA aan de schandpaal nagelde. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf toch ook bewust dat laatste stukje toevoegde, omdat ik niet wilde dat men zou denken dat ik er zelf ingetuind was…