Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kanshebbers komende Tourdefrance

• Maurice

Het is misschien nog wat vroeg, maar wie zijn de belangrijkste kanshebbers voor de komende Tourdefrance?

• Berend Botje

Zie deelnemerslijst :D

• Art

Je zegt het zelf. Het is nogal wat vroeg daarvoor.

Geniet toch eerst eens van de voorjaarsklassiekers. Die zijn trouwens vele malen mooier dan de Tour, maar dat terzijde.

• Erwin!!

Het is idd wat vroeg, maar ik kan ook niet wachten!

De kanshebbers

Astana

Evans

Menchov

Sastre

De Schlecks

Ach word prachtig!

• arend appelberg

nu soler niet meedoet is het helemaal open

• Maurice

Je verwacht geen Armstrong?

• Maurice

Doet hij niet mee? Heeft hij een blessure?

• Erwin!!

Zijn team heeft geen wildcard gekregen!

Die heeft ons eigen Skil

• Bart

Contador gaat de overige deelnemers degraderen tot figuranten. Grootste concurrent komt nota bene uit zijn eigen keuken.

Het wordt er niet minder interessant op worden. Hoe gaat Astana het circus dirigeren? Hoe gaan de overige ploegen hierop anticiperen (voornamelijk Caisse, S-L, Saxo bank en de Rabo's)? Hoe gaat Robert Gesink zijn eerste tour rijden? Worden de comebacks van Lance Armstrong en Thomas Dekker enigzins succesvol?

Ik kijk er naar uit!

• Lucho Herrera

Er is maar 1 topfavoriet en dat is Albeto Contador.

Grootste concurrent komt uit zijn uit eigen ploeg en luistert naar de naam Leipheimer. Armstrong zie ik als een gevaarlijke outsider.

Ver achter Contador en Astana zijn er nog andere kanshebbers zoals Andy Schleck, Frank Schleck, Carlos Sastre, Cadel Evans, Denis Mensjov, Alejandro Valverde