Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dan ook maar de kanshebbers van de giro

• Djenghis

Ik verwacht wel het een en ander van Cunego, dus dan zal Bruseghin weer fijn meesterknechtje mogen spelen. Die zie ik dus niet hoog eindigen…

• Sjors

De naam Brajkovic zie je enkel staan wanneer Gijsje een topic opent. Die jongen is werkelijk geobsedeerd door die kerel.

• gijsje

Volgens mij staan daar ook andere namen die ik noem.Zie het probleem niet als ik iets open over hem, je hoeft toch niet te reageren. Ik onderbouw mijnmening over hem dus zie het probleem niet.

• gijsje

We zullen het zien. In 2006 was hij in de vuelta in de eerste week de beste renner en in de tweede week stond hij nog altijd zesde. Derde week was toen nog teveel voor hem. In 2007 was hij geblesseerd en vorig jaar geen grote ronde door ziekte. Dit jaar gevallen en ziek geweest maar is nu weer op de weg. Als hij van ziekte en blessures bespaard blijft gaan gaat hij heel ver komen in de giro.

• Sjors

Het was ook meer een reactie op JW.

Anyways, wat ik bedoel is dat Brajkovic zijn handen mag dichtknijpen als hij bij de eerste tien á acht rijdt.

• Blueprint

Serpa? Dat is nog eens een goede 1-aprilgrap :D

• Boris de Löwikfan

Pellizotti, superstrak team, kent de Giro als geen ander.

Ik zie hem bergop als de beste van zijn team, ik zie hem de Giro winnen dit jaar.

Groet

• JW

Natuurlijk heeft iedereen recht op zijn eigen mening, en natuurlijk mag jij e pas en te onpas Brajkofiets naar voren schuiven. Dan loop je ook het risico dat anderen betwisten dat hij favoriet voor de Girozege is.

Alle andere naar voren geschoven favorieten hebben in het ronde werk al heel wat gepresteerd, behalve die ene helft van de Vuelta (waar hij uiteindelijk 30e werd, en dan nóg, de Vuelta, niet echt de zwaarste ronde !) heeft Janez in het rondewerk nog weinig gepresteerd.

Het blijft voorlopig een opvallende keuze :)

• Dino

Basso en di Luca gaan het uitvechten dit jaar, Menchov wordt 3e.

• arend appelberg

ach men lachte mij ook uit 4 jaar geleden met rujano :) en in 2007 voorspelde ik dat soler het bergklassement zou winnen en een rit. ik verdiende daar 1500 euro mee. ik was de enige kan ik wel zeggen :)