Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Voor iedereen die niet in Theo Bos geloofde

• Alwin

HaHa dikke vinger

• JasperK

Pffff. Leuke prestatie vandaag, maar hij is natuurlijk nog lang geen topsprinter.

• Kraus

Ja, hele mooie prestatie, maar om nou te zeggen dat het zeker is dat hij het gaat halen op basis van dit resultaat………………

• JW

Maar Theo waakt ook voor teveel euforie. “Dit geeft aan, dat we op de goede weg zijn. Maar ik houd er echt wel rekening mee, dat het vandaag een makkelijke koers was. We zijn er nog lang niet, maar het komt er wel aan.”

• arend appelberg

haha :D

• Alwin

Het was toch 160 km. En hij is maar een paar maanden bezig. Waar leidt dit toe?

Nog 40 km erbij en je hebt de lengte van een kleine klassieker of een etappe in een ronde.

Bos hoeft geen topklimmer te worden als ie maar ie maar over kleine heuveltjes komt in het peloton. Dan kan ie misschien een tour etappe winnen.

• Drents Heideschaap

Ik ga er van uit dat Bos iets gewonnen heeft en dat lijkt me goed. wel een beetje suggestief dit topic.

Wat wil je ons duidelijk maken beste Alwin?

• Alwin

Dat Bos wel degelijk iets te zoeken heeft op de weg :)

• Drents Heideschaap

ach so, zeg dat dan!

ben het met je eens trouwens, laten we hopen dat we met hem een nieuwe Poppel hebben!

• Bla-Bla

Dat Bos wel degelijk iets te zoeken heeft op de weg:

Ik denk het niet

Ja binnenkort in het ziekenhuis zeker