Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

RvV toeristen

• henk

Kan iemand mij vertellen of je je voor de ronde van vlaanderen voor toeristen ter plaatse kan inschrijven? De site van de organisatie kan ik niet te pakken krijgen.

Ik zou graag de 140km rijden. Iemand info hierover.

• Fluitmarmot

Je kan je ter plaatse inschrijven. Er is geen maximum aantal deelnemers volgens mij

• marsman

Dat is geen probleem, maar een voorinschrijving garandeert je van een startplek. Volgens mij is het nog nooit gebeurd dat de inschrijving vol zit. Ik heb de 140KM vorig jaar gereden. Zorg ervoor dat je er zeer vroeg bent i.v.m. de beschikbare parkeerruimte. En die kasseien vallen echt niet mee……

• Sub Culture

Ik rij hem niet mee dit jaar, dat deed ik vorig jaar ook al niet.

Paar jaar terug heb ik de 140 km gereden, prachtig weer, maar er deed zo belachelijk veel volk mee. Het is dan ook enorm frustrerend, want ik had superbenen en ik moest herhaaldelijk voet aan de grond zetten gewoon door opstroppingen op de hellingen.

• Lucho Herrera

Lucho Herrera zal uit de Andes overvliegen en zal met het magische nummer 21601 de stenen uit de straat gaan rijden. Het wordt mijn 1e ronde van Vlaanderen en ik heb er heel veel zin in! Haaghoek, Patersberg, Koppenberg, Muur here I come!

Of je je nog online kunt inschrijven weet ik niet. Hier is in ieder geval de link naar de website: http://www.sport.be/cyclingtour/rondevanvlaanderen/2009/nl/