Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

De ronde

• plukske

Ik ga dit weekend met een paar vrienden naar de ronde van vlaanderen, heeft iemand nog leuke tips van mooie gezellige plaatsen, we logeren vlak bij Geraardsbergen.

B.v.d.

• Berend Botje

Die bultjes die deze week in elk koersje te zien zijn , komen nu al mijn strot uit.

We zouden in Drenthe eens 5 wedstrijden in een week over de VAM-bult sturen, dat is toch net zo saai.

Blij als deze week voorbij is

• Pietje

In de winter kijk ik er altijd naar uit, omdat de Vlaamse koersen nu eenmaal het begin van het wielerjaar zijn. Maar als het voorbij is hoef ik het ook niet meer terug. Dan breekt de lente aan en kijk ik weer uit naar LBL, Amstel en de Giro.

• robbie34

Nou nou Berend, ik kom ook uit Drenthe maar vind het toch een wereld van verschil hoor of je hier of in Vlaanderen rijdt.

Dus…….ik ga zaterdag weer lekker naar Vlaanderen toe om eerst zelf te fietsen en daarna te genieten van de heuse wielercultuur die daar heerst!

En nog 1 verschil: de Muur, de Koppenberg, etc. mag je altijd over heen fietsen, de VAM berg daar zit een groot hek omheen!!!

• Ali w

Maar boven op de VAM-berg hebben ze lekker eten tijdens de ronde van Drenthe, dat is weer een +

:D

• Ali w

Maar boven op de VAM-berg hebben ze lekker eten tijdens de ronde van Drenthe, dat is weer een +

:D

• Ali w

foutje :D

• Sub Culture

Centrum van de Ronde Van Vlaanderen ligt daar ook ergens in de gebuurten.