Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

DK tijdrijden oost

• Henk

Ik hoor geluiden dat het DK tijdrijden oost in Mastenbroek niet doorgaat dit jaar. weet iemand daar meer over?

• Berend Botje

Volgens www.tijdritten.nl staat hij gewoon op 28 mei

• HarrieH

Nee, daar staat ie op 27 mei.

Overigens is dat niet de site van de organisatie of van de KNWU, dus het lijkt me zeker niet bindend.

Gezien de emmer met ellende die de organisatie de laatse 2 jaar over zich heen heeft gekregen, zal het me niks verbazen als het dit jaar niet doorgaat of een stapje terug doet naar een interclubgebeuren.

• hendrikus

DK tijdrijden gaat niet door, het district kijkt uit naar een nieuwe lokatie

• toeschouwer

gaat daar niet door zijn al verenigingen die hem wel wouden organiseren maar parcour was niet geschikt,noem verder geen namen van verenigingen zaai je alleen maar onrust mee

• Catena

Er zijn ook verenigingen gevraagd die wel een geschikt parcours hadden maar niet wilden ;). Het klopt overigens inderdaad dat het op tijdritten.nl nog niet is aangepast. Ben ik glad vergeten. Gaat nu gelijk gebeuren.

• duck

ikke elke week maar op dat rondje trainen. wat een klotenstreek.

• colnago

is het ook al bekend waar het dk oost wordt gehouden.

had gehoord steenwijkerwold ,maar gaat dit door.

• Uit de buurt

Jammer, dat het DK Tijdrijden niet doorgaat in Mastenbroek. Vond het een leuk parcours. Wel begrijpelijk gezien de organisatorische problemen.

• Henk

Bedankt voor de reacties. Ik vind het ook erg jammer dat het niet doorgaat op dit fijne parcours. Hopelijk in de toekomst wel weer!