Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wegprogramma Lars Boom

• Blueprint

Weer schitterend gepland, zodat ze gegarandeerd de beste tijdrijders niet of in slechte vorm aan de start hebben op het NK. Waarom toch?

• snormans

Ronde van Zwitzerland, mooie ronde om te kijken hoe hij zich naar boven handhaaft. Mooi eerste programma, maar zal de Vuelta denk ik niet 3 weken lang rijden.

• F

Waarom geen Hamburg of Tours of San Sebastian om te zien hoe hij zoveel kilometers verteert ?

• Blueprint

Die kunnen er natuurlijk altijd nog bij.

• Larsfalt Spoorboom

De gewisselde conserveblikken doen de eventuele loden pijpen die rusten op zijn claviculastelsel werken als gegoten schouderdons. Gelijdelijk gedijen.

Het verwachtingspatroon blaast stoom af en in het beslagen raam van de nabije toekomst zal de jonge illustrator van vormpieken wellicht een deftige signateur kunnen vingerverfen.

Weemoedig mag hij zijn blik door de ruit laten modderklotsen naar de vallende nacht, terwijl als een innige omhelseling vanuit de ware haard, het heilig vuur haar vuurklauwen reikt naar zijn groeiend hart van asfalt.

• ton duk

best een zwaar voorbereidingsprogramma voor Tabor …

gr Ton DUK

• Eindhovuh

Ik denk dat de rest van het peloton wel blij is dat hij zijn 10 jaar durende alleenheerschappij in Vlaanderen, Wallonië en de Franse Alpen pas volgend jaar begint…..

Ik ben benieuwd.

• apenzoon

Volgens mij gaat Boom echt een topjaar maken, net als vorig jaar de ene na de andere overwinning maar nu op een niveautje hoger. :)

• Goozzer

Waarom geen drie weken? Die jongen wordt dit jaar 24, heeft voordien geen al te vol programma, heeft toch een bepaalde aanleg en is bovendien (fysiek gezien) geen neo meer te noemen…