Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ziekenboeg

• DutchSL

Waar haal je dan vandaan dat hij er uberhaupt 1 heeft gehad.. dan moet die in twee weken hersteld zijn en dat lijkt me sterk.

• Berend Botje

Klopt DutchSL

Ik bedoelde dus een andere Hector

Hector Gonzalez Baeza die ook in het lijstje staat

Excuse moi

• DutchSL

Ok.

Toevoeging: Frederic Amorison (cyste)

• François Francé

Ik vul af, bij deze…………………………………………………………………………………..

• François Francé

Dit komt door de winter:

Winter

Somber, saai en bedorven

hagel, sneeuw en blubber

Zwoegen, ploegen en slenteren

zagen, zeuren en etteren

Ergeren, bozer en kwaaier

woest, hoesten en roggelen

Ziek, beroerd en pijn

ellendig, donker en zwart

Zaniken, beven en bezopen

kotsen, slapen en gekropen

Winter wat doet u met mij?

• Argus

Vaitkus elleboogbreuk

• Gilberto

Thomas Dekker: afkickverschijnselen

• Joske (A)

De nieuwe ongevallen bij Garmin http://www.slipstreamsports.com/2009/04/03/injured-reserves-caldwell-friedman-tuft

• ...

Rob Ruygh: hersenschudding na zware val tijdens training (BRON LD)

Ruygh gewond na zware val

Rob Ruygh is donderdag tijdens een trainingsrit zwaar ten val gekomen. De 22-jarige renner heeft daarbij vermoedelijk een zware hersenschudding opgelopen. Ruygh verbleef donderdagnacht ter observatie in het ziekenhuis. Na een aantal onderzoeken mocht de Valkenburger gistermiddag naar huis, waar hij de komende dagen volstrekte rust moet houden. De oorzaak van de valpartij is nog onduidelijk. Ruygh was donderdag op pad geweest met enkele ploeggenoten van PPL-Belisol. Zij hebben de val van Ruygh echter niet meegekregen, zegt teammanager Bert Smeets.

,,Rob had afscheid van hen genomen bij de watertoren in Schimmert. Het ongeluk moet gebeurd zijn toen hij in zijn eentje naar huis is gereden. Rob is nog op eigen houtje thuisgekomen, maar van de val kon hij zich niks herinneren. Omdat hij wartaal uitsloeg, heeft zijn vrouw hem naar het ziekenhuis gebracht. Daar hebben ze meteen een scan gemaakt van zijn hoofd.”

Smeets vermoedt dat Ruygh is aangereden door een voertuig. Behalve een hersenschudding heeft de voormalige renner van de Rabo-opleidingsploeg ook diverse schaafwonden. Zijn herstel zal vermoedelijk drie weken duren.