Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ploegenpresentatie Vuelta Assen

• Massimo

Iemand een idee waar deze in Assen gehouden wordt op 28 augustus en of e.e.a. openbaar is of alleen voor genodigden(?).

• Ottie

Op de kop van de Vaart voor zover ik weet, wordt nog een soort van podium boven het water gebouwd geloof ik. En iedereen kan het bijwonen! Net als iedereen ook bij de tijdrit zo goed als overal kan komen op het TT-circuit.

• Bartje

Daar zijn ze hier in Assen ook nog niet helemaal uit. Laatste wat ik weet is dat ze het willen doen vlakbij de Markt op de plaats waar nu Theater De Kolk wordt afgebroken. Er zou dan een drijvende tribune gebouwd worden op de Vaart.

• Massimo

Bedankt Ottie! De Vaart, da's toch De Markt aflopen, weg oversteken en je bent er? (kom zelden in Assen nl.)

Maar goed, dat is mooi dus, iedereen kan er bij zijn. Gaan er nog prikkers?

• Massimo

Jij ook bedankt hoor Bartje :)

• Bartje

Spaanse delegatie Vuelta bezoekt Assen 22-01-2009

WIELRENNEN - Een Spaanse delegatie van de organisatie van de Vuelta heeft donderdag de route van het parcours voor de wielerronde in Assen bekeken.

De delegatie bekeek vooral het gebied aan de kop van de Vaart, bij het oude theater de Kolk. Het plan is om daar een podium en het publiek op het water te zetten. Daarvoor moet de vaart worden afgedekt.

Verder bracht de delegatie een bezoek aan het TT circuit. Eind augustus dit jaar zal de wielerronde Assen aandoen.

Bron: RTV Drenthe

En het is idd alleen bij de Markt (eerst wat drinken bij Zusjes de Boer) oversteken en je bent er.

• Ottie

Juist, dus allemaal met de trein naar Assen die vrijdag, eerst gezellig op het Koopmansplein even wat drinken en winkelen en dan 100 metertjes lopen en je bent bij de kopkant van de Vaart waar het zal gaan gebeuren!

Buiten Massimo zullen ook vast en zeker Bartje en ondergetekende aanwezig zijn en ik denk nog wel veeeeeel meer prikkers.

• Cyclad

Mijn vakantie is dan net begonnen, dus Cyclad zal er zeker zijn :-)

• Ottie

Voormalig theater De Kolk ligt inmiddels plat…… en zal weer opnieuw worden opgebouwd, maar dat is eind augustus nog niet gereed. Wel te hopen dat het een beetje netjes is tegen die tijd ;-)

• Bartje

Zo zeker is het niet dat Bartje er zal zijn hoor Ottie. Is puur afhankelijk of ik daar dan nog woon. Tevens is de kans groot dat ik dan ergens op den aardbol geniet van een vakantie.