Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ploegenpresentatie Vuelta Assen

• Bartje

Nou nog een paar restanten staan nog overeind, maar de kolk is zo goed als plat en ik vermoed dat het tzt DE plek is voor de VIPtent e.d

• Rick

Jazeker, heb dat weekend al een hele tijd terug aangekruisd in m'n agenda. Eerst donderdag naar het NK Tijdrijden in Zaltbommel, aansluitend (vrijdag t/m zondag) een weekendje Assen en op maandag en/of dinsdag ook nog naar de start in Zutphen en/of Venlo. Kijk nu al erg uit naar deze wielerdagen! :-)

• Massimo

Mooi mooi! Wordt een waar wielerfeest. Heb er veel zin in. Ik weet dat in de nacht van zaterdag op zondag een stelletje prikkers (waaronder ikzelf) bij de ouders van merijntje m. overnachten, die wonen nabij Assen. Reken dus maar op een paar mooie spandoeken en wegversieringen.

• Bartje

Mocht ik er nog wonen dan heb ik ook nog twee slaapkamers beschikbaar voor logees. Voor een mooie vrouw evt ook nog een andere slaapplaats :D

• Massimo

Viezerik! ;)

• Allard

Kan iemand al enkele toppers noemen die de vuelta op hun programma hebben?

• Ottie

Addy Engels

Lars Boom

Marc de Maar? (mag niet ontbreken in zijn eigen Assen natuurlijk)

• Berend Botje

Heb met Marc afgesproken dat hij de bergtrui gaat pakken “bovenop de Cota de Witteveen” :D

• JAS

Als inwoner van Assen, zal ik ongetwijfeld ook aanwezig zijn !

• Alpenroosjes

Redelijk grote kans dat ik wel aanwezig zal zijn. Maar definitief uitsluitsel zal pas t.z.t. gegeven kunnen worden… :-)

gr.