Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Aandacht Lieuwe Westra

• Marini

Ik vind dat Lieuwe Westra een super prestatie heeft neer gezet in de tijdrit van de panne als eerstejaars prof, maar vind dat er bar weinig aandacht voor is.. als je de wielren site's bijlangs gaat vind je zo goed als niks over zijn prestatie. of is het niet zo bijzonder?

• robbie34

In de regionale kranten (bij ons De Stentor) stond er toch wel een stukje over zijn prestatie. Maar mischien is het zo dat de kenners hier niet zo verrast over zijn.

Bovendien heb ik hem al in Olympia's Tour goede prestatie's zien neerzetten dicht in de buurt van tijdrittopper Lars Boom!

Maar goed alle hulde aan Lieuwe, die zondag vast zal meezitten in een vroege ontsnapping waarvan hij als laatste overblijft ;)

• Hardcore Tukker

Bij ons in Hengelo stond hij ook in de krant.

• Eddy's Merk

Dicht in de buurt van Lars Boom of toppers zoals Grabsch, Devolder en Posthuma verslaan is nog wel een verschil. Superprestatie dus!

• Keuteberg

Lars Boom zit dan ook al aan een niveau wat waarschijnlijk goed genoeg is (in topvorm) om ook Grabsch, Devolder en Posthuma te verslaan in een tijdrit van 20km…

• Ger

Ook in de Limburgse kranten veel aandacht voor Lieuwe. Lieuwe Westra indrukwekkend in de tijrit staat op de eerste sportpagina. En in het stuk zelf staat dat er nog veel meer had ingezeten als hij niet zo met zijn krachten was omgesprongen. Zondag wordt hij losgelaten in Vlaanderen staat er geschreven.

• lieuws

Nou, dan heeft Lieuwe bij deze de aandacht gehad. Nu weer even over tot de orde van dag.

• robbie34

Ik ben van mening dat Lars Boom een betere tijdrijder is dan de nammen die jij daar noemt Eddy…………………