Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Over het VSS Vuelta al País Vasco

• merijntje mortirolo

Voor uw geëmmer over de (start)lijstjes…

• merijntje mortirolo

@ merijntje mortirolo:

wat een laf rijtje, zeg!

:+

• Martijnz

Start Thomas Dekker nu eigenlijk wel?? Hij is flink aan de kwakkel en ik vraag me af of hij uberhaupt wel de vorm heeft voor zo'n koers.

• Cyclad

Of Dekker nu wel start of niet, sterren geef ik'm niet.

Lastige prognose. Niet zozeer voor de echte favorieten, maar vooral het rijtje daaronder. Zoveel gegadigden.

• De Kaasploeg

Zeer sterk deelnemersveld. Ik verwacht veel van deze koers, altijd een mooie wedstrijd. Contador lijkt me topfavoriet, maar de mannen daaronder zijn zoals Cyclad aangeeft inderdaad aan elkaar gewaagd. Ik zet (gokje, want nog weinig van gezien) hoog in op een van mijn persoonlijke favorietjes: Sammie Sanchez.

Deze koers is voor mij toch altijd een eerste indicatie met het oog op de Waalse klassiekers (en AGR). Wie in het Baskenland niet goed genoeg is, zal er in de klassiekers ook niet aan te pas komen vrees ik.

• Goozzer

Zijn er bonificatieseconden te verdienen aan de aankomst van elke etappe?

• Eddy Veen

Gesink, Dekker en Mollema in één koers, altijd gezellig.

• Zenon J.

Menchov en Basso starten hier toch niet, of kloppen de startlijsten niet?

• Goozzer

Basso start hier inderdaad niet. De vorm is echter wel goed, is vanaf het trainingsfront te vernemen. Goed bezig, die Basso…

• diravi

Waarom rijdt Kroon hier niet? Die kan na de huldiging in Merelbeke toch nog wel snel naar Düsseldorf rijden?