Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wielerupdate...

• Gilberto

Basisschoolverlaters in dienst ofzo?

"Nick Nuyens is morgen één van de favorieten komende zondag tijdens de Ronde van Vlaanderen. De Belg heeft van de wedstrijd een hoofddoel gemaakt en wil winnen. Wielerupdate sprak een dag van te voren met hem.

Nuyens is afgelopen winter van ploeg gewisseld. Hij is afkomstig van Rabobank. Voor hemzelf maakt dit niet zo veel uit. “De belevnis dit jaar is niet anders omdat ik nu bij Rabobank rijdt in plaats van bij Cofidis. Ik ben altijd heel goede focus op de Ronde van Vlaanderen gehad,” aldus de Belg, “Ik heb nu alleen een heel andere ploeg met veel individuele kwaliteiten. De manier van werken is ook anders.”

• Cyclad

Tja, wielerupdate is gewoon een waardeloze site. Jij weet nu ook waarom.

• Zenon J.

Kan iemand mij vertellen waarom deze inderdaad waardeloze site zo´n prominente plek op de startpagina heeft?

• Catena

Omdat ze ervoor betalen en daar past de rest denk ik voor ;)

• Alles is te koop

Omdat Wielerupdate er genoeg voor neertelt en zo dus hits wil scoren. Ik begrijp alleen niet dat startpagina (toch een grote naam) een contract aangaan met zo'n amateuristische site.

Kan JWC duidelijkheid geven?

• sweepah

Wielrensite was toch toen ook al overgenomen en verpest door die koekebakkers, hoewel er een soort van reincarnatie bestaat in de vorm van wielerflits.nl.

• Prut

Wielerflits is niks meer dan een een amateuristisch vriendenclubje die een website in stand houdt en zich probeert te meten met de gerenomeerde wielerwebsites. Die site heeft totaal geen meerwaarde. Maar leuk dat die jongens samen daar over hun hobby kunnen schrijven en praten.

• Sjors

Prima site hoor. Ik kijk er altijd.

Dit is wat minder, maar ach… Kijk er doorheen, dan weet je wat je weten wilt…