Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

status TD

• cees

Hallo Prikkers,

Ik begin me nu serieus zorgen te maken om ons aller TD,

lees op zijn website dat hij ziek is geworden en daarna niets meer…..

Bij zijn laatste sms staan alleen maar verontschuldigingen en zelfs feli`s aan Robert Gesink.

Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen maar de AGR & LBL komt nu toch wel ernstig dichtbij. ( start TD in het Baskenland bijvoorbeeld)

Met Groet,

Cees

• Joske

Het lijkt mij dat TD de enige hoeft te zijn om zich zorgen te maken om zich zelf.

Dat hoeven wij ons toch niet te doen, er zijn belangrijkere dingen in het leven om je zorgen om te maken.

• Eddy Veen

Hij gaat morgen toch gewoon in het Baskenland van start?

• Cyclad

Thomas Dekker start in het Baskenland. Het zal snel duidelijk zijn hoe het zit met zijn vorm.

De stilte op zijn website zal een afspraak zijn met zijn ploeg, hij rijdt niet voor niets bij Silence ;-)

• JasperK

In de Tirreno had ik nog wel het gevoel dat het nog goed zou komen voor de klassiekers, maar in de Italiaanse Wielerweek kwam hij echt niet vooruit. Het valt te hopen voor hem dat dat alleen het gevolg was van een ziekte, en de conditie zelf goed is, maar ik denk dat de kans dat hij nog goed komt voor de klassiekers erg klein is.

• Blueprint

We kunnen Dekker's voorjaar wel afschrijven. Hopelijk knapt hij weer wat op en kan hij daarna sterk terugkomen richting Tour en WK.

• diravi

Denk je dat…

Lotto hem gaat opstellen?

Dekker geselecteerd wordt voor het WK?

• Btw

Zijn website bevestigt dat hij morgen start.

• Armand Simonis

Op zijn website heeft hij er wel vetrouwen in voor Baskenland - het schijnt veel beter te gaan nu . Als TD daar behoorlijk doet (lees: kan meekomen op de hellingen) dan zou met nog daarna een week goed trainen en een AGR en een WP in de benen, er nog een goeie LBL uit kunnen komen. Maar dan mag ook niets meer tegenzitten en er heel duidelijk herstel in Baskenland te zien moeten zijn.

• Special1st

Zonder verboden middelen rijdt het nu eenmaal wat lastiger