wie zien jullie als de favorieten voor Parijs-Roubaix nu na de ronde van Vlaanderen
DeVolder
Boonen
Flecha
Maaskant
Hushovd
…..
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsBoonen zit nu al voor het tweede jaar, sinds het aantrekken van een sterke Devolder (en met Chavanel is het er niet beter op geworden), gevangen in de ploegtactiek. Stelling: voor Boonen is die ‘sterke ploeg’ geen voordeel, maar een nadeel. Was dat de reden dat hij vorig jaar serieuze gesprekken voerde met o.a. Bouygues? En had hij dat, mocht hij geen cokeprobleempje hebben gehad, voornemen om bij Quick Step te vertrekken écht doorgezet…?
Ik kan me persoonlijk heel goed voorstellen dat Boonen zich gevangen voelt in de huidge ploegtactiek en er meer nadeel dan voordeel van heeft. Het is toch vooral Stijn Devolder die profiteert van Boonen en niet andersom…
Quick Step met Boonen en Devolder is topfavoriet. Andere kanshebbers zijn Flecha, Maaskant, Hincapie, Burghardt, Langeveld, Hoste, Leukemans, Hammond
Pozzato kan dit werk natuurlijk ook aan (remember parijs-roubaix 2005 waar Pipo op 70km van de streep de beslissing voor Quick Step forceerde), maar ik weet niet of hij deelneemt aan de hel van het noorden. En hoe zit het eigenlijk met Haussler en Chavanel? Doen zij mee?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?