Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

pevenage

• derrick

Tijdens het commentaar van de Driedaagse van de Panne hoorde ik dat Pevenage weer ,,begeleider'' is bij een of andere ploeg/renner. (ik dacht Garmin). Hoe kan het (als dit waar is) dat die man nog een functie krijgt? Die is toch niet meer geloofwaardig? Volgens mij heeft hij het werk van Willy Voet overgenomen.

e.e.a. onder voorbehoud van bevestiging.

• Blueprint

Rock Racing, die kijken niet op een smetje meer of minder.

• Boris de Löwikfan

Je hoeft niet geloofwaardig te zijn om bij het gros van de ploegen te kunnen werken, maar iig kan hij aan de slag bij Rock Racing. Ook Ulle zal daar gaan werken naar wat ik begreep

Willy Voet was een verzorger die die dag iets over de grens moest brengen (ploegorders), Pevenage was ploegleider/manager.

Groet

• anti-dope

ach Riis en Lefevre zitten er ook nog altijd bij

• Sub Culture

tja als we alle voormalige dopinggebruikerss die nu in ploegleiderswagens rondrijden moeten opsommen zijn we een serieus eindje op weg.

• Marco

Pevanage was vandaag gezellig met pleegzoon Jan U. (die nog nooit in Vlaanderen meedeed overigens) langs het parcours.

• TVM

En je hebt ongeloofwaardige sponsors als TVM die vrolijk een andere sport gaan verzieken …

• Pyama

Niet alleen begeleider, gewoon ploegleider.