Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuwe wielrennen Maarten Ducrot

• apenzoon

Wie irriteert zich hier ook zo aan?

Hij verzint elke keer nieuwe feitjes die nergens op slaan. In die interviews van hem snappen de renners/ploegleiders er meestal ook niets van.

Vandaag had hij weer zo'n leuke stelling, dat het steeds moeilijker is om met een ploeg de wedstrijd te controleren. Het tegendeel werd maar weer eens bewezen maar ik weet zeker dat hij aanstaande woensdag weer van zulke onzin gaat uitkramen.

Het moment om definitief naar de VRT over te schakelen is dichtbij…. :(

• Irritante apenzoon?

Schakel lekker definitief over in plaats van me te vervelen met je irritante Ducrot topics?

• Ongeloooooovelijk

Lekker op de vrt luisteren waarom Cancellara's ketting brak, dat was namelijk omdat met 11speed de kettingen zo dun zijn geworden. Ik denk dat je overal wel wat te zeiken kan vinden maar kom niet aan Ducrot!

• Sloper

Ik erger me aan mensen die beweren zich ‘ergens aan te irriteren’…

• Sub Culture

Pfff Ducrot is niet de ultradeskundige die elke renner van 500 meter hoog herkent. Hij geeft commentaar waarbij hij zich overgeeft aan de genade van de verwondering, jan met de pet die toevallig in een omroepcabine zit met een microfoon.

Ik vind zijn commentaar uiterst prettig en af en toe een welkome afleiding voor de vrt mensen.

• DutchSL

Je hebt niet goed geluisterd, wat Ducrot keer op keer zei (ook nog voor dat het gebeurde) is dat het in het “nieuwe wielrennen” moeilijker is om de koers te controleren door simpelweg een ploeg op kop te zetten in dienst van Boonen. Dat ze daarom nu kopmannen vooruit sturen, ipv. met knechten alles dicht te rijden.

Een open deur, maar het klopte dus wel.

• JW

Inderdaad de wonderolie tegen nodeloze irritatie, af en toe es overstappen.

• apenzoon

Dat doe ik al, als het chauvinisme-gehalte bij de VRT te hoog wordt dan zap ik altijd even.

Vooral die verhalen van Ducrot in de beginfase van de koers zijn interessant, maar als het alleen nog maar over deze onzin gaat….

• Blueprint

Na een volledig Vlaanderen via Sporza, zal ik de NOS en Ducrot hard nodig hebben om Parijs-Roubaix te overleven. Lang leve de afwisseling.

• PietvZ

Inderdaad, want daar verzinnen ze dat Flahaut al enkele jaren bij Landbouwkrediet rijdt en dat Cozza de stijl en lichaamsbouw heeft van Svein Tuft… Ook een soort van nieuw wielrennen zeker?