Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

De (zwakke) excuses van Skill voor het presteren in "De Ronde"

• jodokes

Valpartij dwarsboomt tactiek in Vlaanderen

Een valpartij dwarsboomde de tactiek van de Skil-Shimano ploeg in de Ronde van Vlaanderen. Ploegleider Rudie Kemna had zijn renners opdracht gegeven mee te gaan in een vroege vlucht, maar ondanks vele pogingen de eerste tweeënhalf uur van de wedstrijd, slaagde het team daar niet in. Op het moment dat de eerste kopgroep een feit was, moest de ploeg aan de bak om Koen de Kort en Cyril Lemoine, die door een valpartij op achterstand waren gekomen, terug naar het peloton te brengen. Lemoine maakte later op de Koppenberg nog wel indruk door met de beste renners naar boven te fietsen, maar daarna blies de Fransman zich op. Hij finishte uiteindelijk als 52ste. Koen de Kort hield aan zijn valpartij een pijnlijke rug over en moest de wedstrijd verlaten. Zoals het er nu naar uitziet zal de Nederlander wel gewoon kunnen starten in de Parijs-Roubaix, de klassieker die hij in 2004 bij de beloften won.

• Wanny

Koen de Kort komt idd nog niet echt uit de verf. Die zou zondag toch weer eens een goeie uitslag moeten gaan rijden.

• Peter

eh… wat is jouw excuus om Skill te schrijven in plaats van Skil?

• Impressed

Tja het blijft de Ronde. Ik denk dat alle ploegen wel wat tegenkomen. Ik ben wel benieuwd naar welke valpartij dit dan was. Dat Lemoine zich opblaast is geen excuus maar dom of een gebrek aan conditie.

• Frits

Ga 'ns werken.

• De tuinman

of gewoon een gebrek aan kwaliteit. Je kan wel van alles willen, kunnen is iets anders. Flecha is ook het één en ander tegengekomen, maar die heeft genoeg kwaliteit om daarvan te herstellen. Voor Skil zal alles mee moeten zitten willen ze ook maar iets kunnen presteren in zo'n koers.

• Wanny

Ik hou een ambtenarentempootje aan hier.

• Frits

Ik merk 't. Alle tijd om open deuren in te trappen.

• Goozzer

Is dit nu stiekem een vader en zoon onderonsje, of zie ik (met bepaalde voorkennis) dingen die er niet zijn?